اهداء نشان سیب سلامت به شرکتهای گروه صنایع شیر ایران

اهداء نشان سیب سلامت به شرکتهای گروه صنایع شیر ایران
همزمان با هفته سلامت نشان سیب سلامت به شرکتهای پگاه خراسان ، پگاه آذربایجان غربی، پگاه آذربایجان شرقی و پگاه گیلان توسط وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان غذا و داروی کشور اهداء گردید.
به گزارش فود پرس در این مراسم که با حضور وزیر بهداشت، رئیس سازمان غذا و دارو ، مسئولین ارشد کشوری و نیز مدیران صنایع غذایی کشور برگزار گردید، به تولید کنندگان محصولات غذایی و آشامیدنی نشان ایمنی و سلامت اهدا شد.
گفتنی است  نشان ایمنی و سلامت در راستای اهداف وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به منظور تشویق تولید کنندگان برای تولید محصولات سالم تر غذایی و آشامیدنی و همچنین ایجاد رقابت سالم بین تولید کنندگان این محصولات، طراحی و تدوین شده است .
این نشان به فرآورده های غذایی و آشامیدنی ایمن و سالم که الگوی سلامت و ایمنی را منطبق با آیین نامه مربوطه رعایت نموده اند اعطاء می شود .
نشان سیب سلامت به شرکتهای پگاه آذربایجان شرقی برای تولید محصولات غنی شده ، پگاه گیلان برای تولید محصولات شیر پاستوریزه نیم چرب غنی شده و شیر استریلیزه نیم چرب غنی شده ،  پگاه خراسان برای تولید نوشیدنی کفیر و ماست پروبیوتیک کم چرب  و پگاه آذربایجان غربی برای تولید محصولات شیر استریل و پاستوریزه نیم چرب غنی شده اهداء گردید.
همچنین در این مراسم به شرکتهای پگاه گلستان ، پگاه اصفهان، پگاه آذربایجان غربی  به دلیل اجرای داوطلبانه نشانه گذاریهای جدید سازمان غذا و دارو (برچسب نشانگرهای تغذیه ای)  لوح تقدیر و سپاس اهداء شد
 
کلمات کلیدی سیب سلامت اهداء نشان
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com