اگر شما حمایت دیدید، ما را هم خبر کنید

اگر شما حمایت دیدید، ما را هم خبر کنید

صنایع لبنی اگرچه قادر به افزایش قیمت خرید شیرخام از دامداران نیستند، اما؛ این موضوع را وابسته به ستاد تنظیم بازار و حمایت های آن نمی دانند.
دبیر انجمن صنایع لبنی در واکنش به مدیر عامل اتحادیه سراسری دامداران ایران گفت: بنده اطلاعی از حمایت های ستاد تنظیم بازار در حیطه صنایع لبنی ندارم؛ اگر حمایتی دیدید ما را هم در جریان بگذارید!
رضا باکری با اشاره به جلسات ستاد تنظیم بازار افزود: نزدیک چند ماهی است که جلسات ستاد تنظیم بازار برای این موضوع تشکیل نشده و ابدا موردی در ارتباط با حمایت یا حتی عدم حمایت پیش نیامده است.
باکری در ارتباط با توافقنامه ایجاد شده بین دامداران و صنایع لبنی عنوان کرد: هیچ توافقنامه ای بین دو طرف نوشته نشده و تمام جلسات فی مابین در حد بحث و هم اندیشی بوده است. بنابراین هیچ نوشته ای در کار نبوده است تا به مرحله امضا برسد.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار موج، مبنی بر اینکه راه حل نهایی چه می تواند باشد؟ گفت: تنها نظام عرضه و تقاضا می تواند مشکل را حل کند. اگر عرضه شیر خام کاهش و میزان تقاضا در بازار افزایش یافت، آنگاه می توان به آینده امیدوار بود. این درحالی است که میزان مصرف شیر در کشور در ماه های اخیر تقریبا ثابت بوده است.
به گزارش موج، مدیرعامل اتحادیه دامداران ایران، در گفت و گویی که با این خبرگزاری داشت، عنوان کرده بود که شجاعت و جسارت صنایع لبنی برای عدم افزایش قیمت شیرخام، از حمایت های دست های پنهانی موجود در ستاد تنظیم بازار نشات می گیرد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com