آغاز عرضه ذرت کشاورزان کل کشور در بورس کالا / رقابت در نماد ذرت ۹۵۱۰-۱ کرمانشاه

آغاز عرضه ذرت کشاورزان کل کشور در بورس کالا / رقابت در نماد ذرت ۹۵۱۰-۱ کرمانشاه
عرضه ذرت دانه ای استان های کرمانشاه، کردستان، قزوین، فارس، کرمان (جنوب کرمان) و خوزستان از امروز ۴ شهریور ماه در بورس کالای ایران در قالب گواهی سپرده کالایی و سایر استان ها بصورت فیزیکی انجام می شود.
بر اساس این گزارش، امروز کشاورزان استان کرمانشاه به عنوان اولین عرضه کننده ذرت قیمت تضمینی در بورس در سال ۹۵ پیش قدم شدند .
بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی بورس کالای ایران، عرضه معاملات ذرت دانه ای مشمول ماده ۳۳ قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منایع طبیعی،در قالب گواهی سپرده کالایی از امروز در بورس کالای ایران آغاز می شود و اولین عرضه ذرت دانه ای از استان کرمانشاه با نماد ذرت۹۵۱۰-۰۱ صورت می گیرد و نماد های دیگر این استان و سایر استان های مذکور، به موازات پذیرش انبارها اطلاع رسانی خواهد شد.
محل تحویل محصول خریداری شده، انبارهای مورد پذیرش بورس کالای ایران در استان های اعلام شده می‌باشد که خریدار ملزم است، انبار مورد نظر خود را در فرم ثبت سفارش خرید درج نماید. فهرست انبارها در سایت بورس کالای ایران در بخش انبارها قابل مشاهده است. خریدار می بایست ظرف مدت ۳۰ روز پس از معامله، محصول را از انبار حمل و خارج نماید.استاندارد ذرت دانه ای مورد توافق بورس کالای ایران و وزارت جهاد کشاورزی که از انبارهای پذیرش شده بورس تحویل خریداران خواهد شد، در اطلاعیه عرضه ذرت در سایت بورس کالای ایران در دسترس عموم قرار دارد.همچنین اطلاعات مربوط به سفارش ها و قیمت های معاملاتی در بخش "بورس کالا" قسمت "گواهی سپرده" در سایت www.tsetmc.com برای عموم قابل مشاهده است. 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com