افزایش قیمت مرغ وگوشت در اصفهان

افزایش قیمت مرغ وگوشت در اصفهان
رئیس انجمن صنفی مرغ و گوشت اصفهان گفت: افزایش قیمت مرغ پس از محرم و صفر امری طبیعی است و مرغ زنده در کشتارگاه باید به ۵ هزار و ۳۰۰ برسد.
بهزاد پاکزاد  اظهار داشت: در حال حاضر  با وجود اینکه قیمت مرغ زنده از کشتارگاه به ۴ هزار و ۸۰۰ تومان رسیده است هنوز هم با قیمت واقعی مرغ فاصله دارد.
وی گفت: در حال حاضر قیمت مرغ گرمی که به دست مصرف کننده  می رسد بیش از هفت هزار و ۵۰۰ تومان است، ادامه داد: نظارت قیمت مرغ  در سطح بازار  با ما نیست  و قدرت اجرایی برای برخورد نیز نداریم.
پاکزاد در خصوص این که اگر قیمت مرغ زنده در کشتارگاه به قیمت واقعی برسد به طور قطع قیمت مرغ گرم در بازار به کیلویی ۹ هزار تومان می‌رسد، اضافه کرد: هنوز مدیریت مشخصی در تولید نداریم و نوسانات قیمت در بازار وجود دارد.
وی بیان داشت: هیچ گونه اطلاعی راجع به جوجه‌ریزی نداریم و تا زمانی که این آمار وجود نداشته باشد و آمار تولیدمرغ کمتر از آنچه هست، اعلام شود سبب کاهش قیمت مرغ می‌شود.
‌رئیس انجمن صنفی مرغ و گوشت اصفهان با اظهار اینکه با رانت اطلاعاتی در حوزه تولید مرغ مواجهیم، گفت: دامپزشکی، انجمن صنفی مرغ و گوشت و جهاد کشاورزی آمار واقعی از جوجه ریزی و تولید مرغ رادر اختیار ندارند چراکه این سه ارگان مرتبط،  هر ساله سه آمار مختلف ارائه می‌کنند.
وی افزود: بهترین مکان برای در آوردن آمار واقعی از جوجه ریزی، مبادی خروجی است که از طریق نمایندگانی از سوی تشکل‌های گوشتی می‌توان این اقدام را انجام داد.


 
نظرات شما
  •  

    بهرام پاکزاد گفت : ۹۵/۰۹/۱۴

    سلام دررابطه با مصاحبه خبرنگارفوق با این جانب چندنکته بایدتصحیح شود.1قیمت نقدی مرغ زنده دریکی دوروزگذشته دراصفهان 4600تومان بوده2هزنیه تولیدمرغ گوشتی بخاطرگران بودن غیرمتعارف نهاده ها(جوجه....)بالاست3ازسوی وزارت جهادسال گذشته قیمت منصفانه مصرف کننده را 7500تومان اعلام کرد با تورم 5درصدهمحساب کنیم تا 8000 هزار تومان هم جا داردمرغ زنده نقدی هم باید بین 5200تا5400 باشد6 بالاتر بودن قیمت تمام شده مزغ سبک(سایز) نسبت به مرغ متوسط یا درشت

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com