افزایش 2 تا 3 درصدی قیمت گوشت قرمز و مرغ

افزایش 2 تا 3 درصدی قیمت گوشت قرمز و مرغ
برای قیمت نان سناریونای متعددی در دست است و تمام سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان نظرات خود را اعلام کردند اما؛ قیمت نهایی بستگی به نظر دولت دارد.
یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اعلام این مطلب گفت: چنانچه قرار باشد دولت همچنان به نان یارانه بدهد افزایش قیمت نان صرفا بر اساس هزینه سربار صورت می گیرد.
وی افزود: چنانچه دولت نخواهد پرداخت یارانه را ادامه دهد قطعا افزایش قیمت نان با محاسبه هزینه سربار به علاوه قیمت آرد محاسبه می شود ولی اما هنوز در این خصوص تصمیم گیری نشده است.
صادقی در خصوص افزایش قیمت گوشت قرمز و مرغ در بازار اظهار داشت: قیمت گوشت قرمز و مرع در هفته های اخیر افزایش دو تا سه درصدی را تجربه کرده است و این امر ناشی از شرایط عرضه و تقاضا است.
وی با طبیعی خواندن این نوسانات قیمتی در سال تصریح کرد: قیمت لاشه گوسفند 25500 تومان و نرخ پاک شده و تمیز شده گوشت گوسفندی 32000 تومان است.
رئیس سازمان صنعت و تجلرت استان تهران با بیان این مطلب که در حال حاضر قیمت هر کیلو مرغ 6800 تومان است خاطرنشان کرد: پیش از عید فطر قیمت مرغ به دلیل افزایش تقاضا به کیلویی 7200 تومان نیز رسید اما با کاهش تقاضا نرخ مرغ به کیلویی 6800 تومان رسیده است و اگر نوسانی در بازار باشد نیز امری طبیعی است.
صادقی درخصوص تخلفات کارخانه داران مواد لبنی اذعان داشت: مقرر شد تا تولیدکنندگان مواد لبنی 15 درصد به آخرین قیمت محصولات خود اضافه کنند اما 4 کارخانه تخلفاتی داشته و بیش از این به نرخ محصولات خود افزودند که ما این کارخانه داران متخلف را به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی کردیم.
صادقی با اشاره به برگزاری نمایشگاه های فصلی گفت: ما تمام تلاش خو د را به کار می بریم تا فروش فوق العاده را جایگزین این نمایشگاه ها کنیم. زیرا درحال حاضر مکان استاندارد برای برپایی نمایشگاه نداریم و طبق قانون باید از برگزاری نمایشگاه در مکان های غیراستاندارد و زیرچادرها خودداری به عمل بیاید. اما اگر سایت استانداردی برای برپایی نمایشگاه باشد می توان از آن بهره برد.
رئیس سازمان صنعت و تجارت استان تهران در خصوص فعالیت نمایندگی های اجناس خارجی در تهران اذعان داشت: این نمایندگی ها باید مجوز از مرکز اصناف و بازرگانان دریافت کنند و پیش از به اتمام رسیدن موعد آن را تمدید کنند و اگر گزارشی از اینکه نمایندگی ای بدون داشتن مجوز درحال فعالیت است به ما برسد؛ قطعا با آن برخورد خواهیم کرد.
 
نظرات شما
  •  

    اسدالهي گفت : ۹۳/۰۶/۰۸

    اقا بخدا با اين قيمت مرغ و افزايش 2 يا 3 درصدي مرغدار و سرمايه اش با سرعت وارد سراشيبي زوال و نابودي شده و خيلي زود تمامي مرغداريها بدليل عدم سود دهي و حتي زيان دهي زياد تعطيل خواهد شد و انوقت همين مصرف كننده كه الان از جيب مرغدار مرغ ارزان به سيخ مي زند متضرر خواهد شد و مرغدار هم براي هميشه در قهقراي فقر و نابودي خواهد ماند . اين همه بي مهري به مرغدار منتج به نابودي اين صنعت و مشغولين ان ميشود

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com