افت شدید قیمت مرغ در بازار/صادرات مرغ به عراق و افغانستان متوقف شد‌

افت شدید قیمت مرغ در بازار/صادرات مرغ به عراق و افغانستان متوقف شد‌
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه قیمت مرغ در میدان بهمن به ۴۵۰۰ تومان رسیده است، گفت: صادرات این کالا به عراق و افغانستان متوقف شده است.
محمد یوسفی شرایط بازار مرغ را بسیار نامطلوب توصیف کرد و اظهارداشت: قیمت این کالا بسیار کاهش یافته و قیمت مرغ زنده در حال حاضر به صورت مدت‌‌دار بین ۳۲۰۰ تا ۳۳۰۰ تومان است، ضمن اینکه روز گذشته قیمت مرغ آماده به طبخ در میدان بهمن ۴۵۰۰ تومان و در میادین میوه و تره‌بار ۴۹۵۰ تومان بوده است.
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه در حدود یک هفته اخیر صادرات مرغ و تخم مرغ به دلیل فرارسیدن ایام اربعین حسینی و مسائل امنیتی به کشور عراق متوقف شده است، گفت: مسئولان عراقی اعلام کرده‌اند صادرات باید به مدت ۲ هفته متوقف باشد.
یوسفی با اشاره به اینکه در حدود ۲ تا ۳ روز اخیر صادرات مرغ به افغانستان هم متوقف شده است، اضافه کرد: به طور کلی حجم صادرات مرغ به افغانستان بسیار کم است و افغان‌ها بیشتر تمایل به واردات مرغ زنده دارند که آن را هم از استان‌های شرقی کشور تهیه می‌کنند. 
 
نظرات شما
  •  

    محمد‏ ‏از‏ ‏ساری گفت : ۹۴/۰۹/۰۴

    دلخوش‏ ‏به‏ ‏این‏ ‏حرفها‏ ‏نباشید‏ ‏ما‏ ‏مرغ‏ ‏شما‏ ‏را‏ ‏صادر‏ ‏میکنیم‏ ‏‏.........آخه‏ ‏چرادروغ‏ ‏تا‏ ‏کشوری‏ ‏همچون‏ ‏ترکیه‏ ‏در‏ ‏منطقه‏ ‏هست‏ ‏ایران‏ ‏حتی‏ ‏پر‏ ‏مرغ‏ ‏راهم‏نمی‏ ‏تواند‏ ‏صادر‏کند‏ ‏چه‏ ‏برسه‏ ‏به‏ ‏مرغ‏ ‏این‏ ‏دولت‏ ‏آمده‏ ‏فقط‏ ‏‏ ‏ضرر‏ ‏به‏ ‏تولید‏ ‏کننده‏ ‏آنهم‏ ‏به‏ ‏مرغدار‏ ‏برسانه‏ ‏تا‏ ‏دهن‏ ‏مردم‏ ‏را‏ ‏از‏ ‏گرانی‏ ‏وضعف‏ ‏مدیریتی‏ ‏ببندد‏ ‏

    پاسخ...
  •  

    مزغدار گفت : ۹۴/۰۹/۰۴

    سلام، من فقط میخوام از آقای یوسفی تشکر کنم واقعا زحمت کشیدن!!!! تا امثال شما سر کار باشن اوضاع همینه

    پاسخ...
  •  

    محمد مرغدار گفت : ۹۴/۰۹/۰۵

    کدام ...... می خواست 500 هزار تن صادرات داشته باشد وقتی که نمی تواندد 100 هزارتن را مدیریت کنند . اینها حیف از نانی که می خورند

    پاسخ...
  •  

    بهمنی کارشناس ارشد دام و مرغدار گفت : ۹۴/۰۹/۰۷

    در این شرایط که قیمت مرغ هر روز کاهش پیدا میکند سازمان به ظاهر حمایت از مصرف کننده و تولید کننده در کجا خوابشان برده است ولی امکان ندارد خوابش بده باشد حتما خودشان را به خواب زده اند جون سود باند مافیایی اشان در خاکسر شدن مرغداران و بعد واردات از کشور های دیگر است.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com