اعتبار ویژه دولت برای حمایت از صنعت مرغداری کشور

اعتبار ویژه دولت برای حمایت از صنعت مرغداری کشور
سخنگوی دولت در نشست هفتگی خود با خبرنگاران با اشاره به مصوبات جلسه امروز هیئت وزیران گفت: برای حمایت از صنعت مرغداری، 1440 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت تا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با خرید 20 هزار تن مرغ آن را میان خانواده‌های مشمول دریافت یارانه غذایی در مراحل سوم و چهارم تا پایان امسال توزیع کند.
محمدباقر نوبخت افزود: همچنین برای آمادگی استان‌های کشور در برابر حوادث غیرمترقبه و کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان، 465 میلیارد ریال اختصاص یافت.
در این نشست خبری همچنین علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه ایجاد رفاه خبر داد و گفت: دولت دو مرحله دیگر از یارانه غذایی به قشرهای کم‌درآمد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی را تا پایان سال ارائه می‌کند که تأمین پروتئین سفید نیز جزو آن خواهد بود.

 
نظرات شما
  •  

    محمد گفت : ۹۳/۱۱/۰۱

    دست شما درد نکنه با این کمک کردنتون!قبلا هم از این لطف ها در حق مرغدارا کردین تجربه نشون داده با این کار فقط مرغ میریزین تو بازار و مصرف مرغ میاد پایین و در نتیجه مرغ زنده رو دست مرغدار میمونه و هم قیمت میاد پایین هم شرایط فروش بدتر.

    پاسخ...
  •  

    پارسا گفت : ۹۳/۱۱/۰۲

    جناب اقاي نوبحت اين حمايت از مرغداران نيست مرغهايي كه دارد تاريخ مصرف ان ميگذرد رو ميخواهيد به ملت بدين كه خود دولت متضرر نشه مرغداران به خاك سياه نشستن شما نمي خواهيد باور كنيد

    پاسخ...
  •  

    صفدر پای فشرده گفت : ۹۳/۱۱/۰۳

    فقط بلدید به نوبت سازمان ، ارگان نهاد شخص و ووو از مرغداران بکنید به جیب بزنید این کجاش جمایت از مرغدار میباشد شما همه بیسواد و ناکارشناس هستید یه عده فارغ تحصیل فق و مبانی هستید که روابطی پست و مقام گرفته اید. چرا فکر اساسی برای مشکل صنعت مرغداری نمیکنید؟ چون کسای که در این صنعت تخصص دارند و به مشکلات آشنا هستند اجازه کار نمیدهید تا سود شما ها پشت پرده ای های بی انصاف از بین نرود و پول آرایش پسرهاتان و سفرهای انجایی واینجایی زن هاتان بماند.

    پاسخ...
  •  

    مشایخی گفت : ۹۳/۱۱/۰۴

    این ها راه حل نیست در واقع صورت مسئله را پاک کردن است برید به فکر چاره اصلی باشید مرغداران چقدر باید ضرر بی کفایتی شما را از جیبشان بدهند.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com