اعلام پاکی مازنداران از سوی سازمان جهانی بهداشت دام/بازدید هیات کشاورزی عراق برای صادرات مجدد مرغ

اعلام پاکی مازنداران از سوی سازمان جهانی بهداشت دام/بازدید هیات کشاورزی عراق برای صادرات مجدد مرغ
 رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، آنفلوانزای مرغی را عاملی برای رکود صادرات مرغ به کشور عراق عنوان کرد.
دلاور حیدرپور ظهر امروزسه‌شنبه ساعت 13 مردادماه در حاشیه بازدید از مجتمع پرورش ماهیان خاویاری قره برون جویبار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سفر وزیر کشاورزی عراق از عصر روز گذشته در مازندران آغاز شده و تا چهارشنبه 14 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.
وی هدف از بازدید وزیر کشاورزی عراق را تعامل و همکاری متقابل دو کشور دانست و افزود: طبق تاکید وزیر جهاد کشاورزی بازدیدی از بخش کشاورزی مازندران هم در دستور کار قرار گرفته است.
رئیس جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: با توجه به پتانسیل‌های خوبی که در بخش کشاورزی مازندران شامل گل و گیاه زینتی، طیور، مرکبات و کیوی وجود دارد زمینه‌ای برای بازدید و تعامل همکاری کشور عراق و مازندارن وجود دارد تا بتوانیم منابع تولید بخش کشاورزی مازندران را نشان دهیم.
حیدرپور با بیان اینکه بیماری آنفلوانزای مرغی که در مازندران وجود داشته موجب رکود در صادرات مرغ به کشور عراق شده است، گفت: با بررسی‌های صورت گرفته از سوی سازمان جهانی بهداشت مازندران به عنوان استان پاک اعلام شده و بازدید هیات کشاورزی عراق به مازندران کمک می‌کند تا صادرات مرغ را مجددا به این کشور شروع کنیم.
وی یادآور شد: در تلاش هستیم تا با رایزنی گسترش صادرات محصولات کشاورزی شامل کیوی، پرتقال، سبزی، مرغ، جوجه یک روزه و گل و گیاهان زینتی را به کشور عراق داشته باشیم.
 
نظرات شما
  •  

    بهروز شيرازي گفت : ۹۴/۰۵/۱۳

    جناب آقاي حيدرپور هيچكدام از واحدهاي صنعتي مازندارن آنفلئوانزا نداشتند كه پاك شده ايم .چرا كس شجاعانه از مرغدارانم ومردم عذرخواهي نميكند قرار بود دراين شايعه پراكني وواكنشهاي عجولانه منافع چه اشخاصي فراهم ميشد.هرچي بود به خواسته هاي خودشون رسيدند.اگر به اين مساله توطءه بگوييم هم بي راه نيست

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com