2 میلیون مجوز از سوی اتحادیه مرغداران در قزوین صادر شد

2 میلیون مجوز از سوی اتحادیه مرغداران در قزوین صادر شد
مدیرعامل اتحادیه مرغداران استان قزوین گفت: از ابتدای تیر ماه تاکنون 2 میلیون و 250 هزار قطعه مجوز از سوی اتحادیه مرغداران استان صادر شده است.
عظیم حجت صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طرح صدور مجوز جوجه ریزی و سوخت با همکاری سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل دامپزشکی، سازمان تعاون روستایی و شرکت های تعاونی مرغداران از اول تیر ماه سال 93 در استان قزوین در حال اجرا است.
وی بیان کرد: طرح مجوز جوجه گیری و سوخت برگرفته از ابلاغیه های مقام معظم رهبری در خصوص اجرای اصل 44 قانون اساسی و پیرو ماده 6 قانون افزایش بهره وری است.
مدیر عامل اتحادیه مرغداران استان قزوین با بیان اینکه استان قزوین به عنوان چهارمین استان در طرح صدور مجوز جوجه ریزی و سوخت مطرح است، افزود: در تیر ماه سال جاری از سوی اتحادیه مرغدارن 2 میلیون و 250 هزار قطعه مجوز برای 120 نفر از مرغداران استان صادر شده است.
حجت، ساماندهی وضعیت جوجه ریزی طیور گوشتی و توزیع سوخت مورد نیاز کشور، گردآوری و تدوین آمار و اطلاعات دقیق روزانه از وضعیت تولید جوجه و گوشت، ساماندهی وضعیت تولید و جلوگیری از نوسانات قیمت جهت جوجه یکروزه و گوشت مرغ، کنترل و نظارت بر میزان تولید برای رفع نیاز، مهیا شدن زمینه برای پاسخگویی تشکل ها به مراجع و دستگاههای نطارتی در راستای واگذاری امور تولید به تولید کنندگان را از اهداف این طرح برشمرد.
وی برنامه ریزی برای مازاد تولید از طریق صادرات یا واردات در زمان کاهش تولید، تقویت تشکل ها و ایجاد انسجام بین تولید کنندگان و کاهش هزینه های جاری در دستگاه های حمایتی را از اهداف این طرح عنوان کرد.
طرح پایش فروشگاه های مصرف شبکه تعاون روستایی انجام شد
رئیس اداره بازرگانی و بازاریابی سازمان تعاون روستایی استان قزوین نیز از اجرای طرح پایش فروشگاه های مصرف در شبکه تعاونی های روستایی و کشاورزی استان خبر داد.
سید اسماعیل آقاجانتبار بیان کرد: در راستای تامین و توزیع کالا های اساسی و حل مشکلات فروشگاه های مصرف در شبکه تعاونی های روستایی و کشاورزی طرح پایش فروشگاه های مصرف استان انجام شد.
وی اظهارداشت: ارزیابی و رتبه بندی صحیح فروشگاه ها همواره به عنوان سنجش عملکرد خرده فروشی ها، به ویژه فروشگاه های زنجیره ای مطرح بوده است، با استفاده از نتایج آن مدیران به راحتی می توانند به سنجش عملکرد دست یابند.
رئیس اداره بازرگانی و بازاریابی استان با بیان اینکه درجه بندی فروشگاه های مصرف در چهار سطح است، خاطرنشان کرد: محدوده امتیازات برای سطح بندی فروشگاه های مصرف با تعیین 21 شاخص از صفر تا65  به ترتیب (صفر تا 15 درجه 4 )، (15 تا30 درجه 3 )، ( 30 تا45 درجه 2 ) و ( 45 تا65 درجه 1 ) در نظر گرفته شده است.
آقاجانتبار با اشاره به اینکه فروشگاه های زنجیره ای به عنوان یکی از حلقه های نظام توزیع است، افزود: سالم سازی شبکه توزیع از مهم‌ترین پیش ‌شرط‌ های توسعه اقتصادی پایدار، تأمین عدالت اجتماعی و امنیت اقتصادی جامعه است.
وی عنوان کرد: سه فروشگاه بزرگ در شهرستان های قزوین، تاکستان و بوئین زهرا برای همکاری با فروشگاه های زنجیره ای به سازمان تعاون روستایی کشور معرفی شدند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com