10 هزار تن مرغ منجمد آماده عرضه به بازار

10 هزار تن مرغ منجمد آماده عرضه به بازار
مدیر کل تامین دام و فرآورده‌های محصولات شرکت پشتیبانی امور دام از تزریق 10 هزار تن مرغ منجمد در استان تهران به منظور کنترل بازار خبر داد.
رضا سالمی، مدیر کل تامین دام و فرآورده‌های محصولات دامی شرکت پشتیبانی امور دام از آغاز مرحله‌ دوم آزاد سازی ذخیره‌سازی مرغ منجمد در تهران خبر داد و اظهار کرد: از زمان صدور مجوز آزاد‌سازی ذخیره‌های مرغ شرکت پشتیبانی امور دام تاکنون 5000 تن مرغ به شبکه توزیع تزریق شده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر به میزان تقاضا مرغ در انبار‌های شرکت پشتیبانی امور دام موجود است و با توجه به کشش بازار توزیع می‌شود.
او در پاسخ به این سوال که با وجود ذخیره‌سازی بالای مرغ دلیل افزایش قیمت آن چیست خاطرنشان کرد: شبکه توزیع باید پاسخ‌گوی افزایش قیمت مرغ باشد. ما برای کنترل بازار مرغ به اندازه کافی ذخیره کرده‌ایم.
مدیر کل تامین دام و فرآورده‌های محصولات دامی شرکت پشتیبانی امور دام ادامه داد: در مرحله‌ی اول آزاد‌سازی ذخیره‌سازی مرغ منجمد سهمیه 5000 تن بود و در مرحله‌ی دوم نیز قرار است 10 هزار تن مرغ منجمد به شبکه‌های توزیع تزریق شود.
وی گفت: استان‌هایی که سهمیه‌ مرحله‌ اول آنها به پایان رسیده وارد مرحله دوم شده‌اند.
سالمی در پایان با تاکید بر این‌که در مرحله دوم در این استان‌ها 10 هزار تن مرغ منجمد به شبکه توزیع تزریق می‌شود، گفت: در حال حاضر تهران وارد مرحله‌ی دوم شده است و درمجموع با پایان مرحله دوم 15 هزار تن مرغ توزیع می‌شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com