یک میلیون جوجه کشی در هر ماه

یک میلیون جوجه کشی در هر ماه
کمپانی JSC Floreni واقع در مولداوی با بهره گیری از تکنولوژی هوشمند جوجه کشی در یک مرحله Pas Reform در تجهیزات جدید جوجه کشی خود قادر خواهد بود در ماه یک میلیون جوجه کشی داشته باشد.
طبق اظهارات مدیر این کارخانه آقای Vladimir Saulschi ، این تجهیزات جدید که شامل 9 دستگاه SmartSetPro و هرکدام با ظرفیت 82,944 تخم مرغ نطفه دار است ، رقم تولید جوجه یکروزه را به 12 میلیون در سال و 1200 تن گوشت مرغ در ماه خواهد رساند.
این کمپانی که در سال 1972 میلادی و با عنوان "Kishinev Poultry Farm" تأسیس شد ، در سال 2000 میلادی خصوصی سازی و بازسازی شد و با عنوان JSC Floreni معرفی شد. در سال 2010 میلادی با تغییرات عمده و سرمایه گذاری چشمگیر موفق به توسعۀ تجهیزات پرورش مرغ گوشتی ، به روز کردن کشتارگاه خود و ارتقاء کیفیت تولیدات خود تحت برند تجاری  JSC Floreniگشتند. 

- جوجه کشی هوشمند ، کنترل وضعیت دما و جوجه کشی خودکار
مدیر این کارخانه آقای Saulschi اذعان دارد : ما بر این باور هستیم که انتخاب تجهیزات جوجه کشی Pas Reform برای مدرن سازی و توسعۀ کارخانه بسیار تأثیرگذار بوده است. جوجه کشی هوشمند ، کنترل وضعیت دما و جوجه کشی خودکار واقعا در رشد این کارخانه سهیم بوده و موجب بهبود نتایج جوجه کشی و بقاء جوجه و در عین حال کاهش هزینه های تولید شده است.


 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com