وضعیت تولید و بهای ذرت و سویا

وضعیت تولید و بهای ذرت و سویا
تولیدات ذرت امریکا تقریبا ثابت و بدون تغییر گزارش شده است. سایر مصارف صنعتی 10 میلیون بوشل افزایش داشته است . قیمت فعلی ذرت بالاتر از قیمت پیش بینی شده برای سال جاریست.
متوسط تولید ذرت جهان نیز ثابت برآورد شده است . برآورد تولید برای آرژانتین با 10 میلیون تن کاهش همراه بوده در حالیکه تولیدات در برزیل ثابت بوده است . ذخایر جهان از 5 / 191 میلیون متریک تن به 2 / 192 میلیون متریک تن افزایش خواهد داشت . 
در رابطه با سویا، وزارت کشاورزی امریکا برآورد می کند صادرات سویا در سال 15 – 2014 میلادی با 40 میلیون بوشل افزایش همراه باشد. برآورد وزارت کشاورزی امریکا برای ذخایر پایانی سال با افت از 450 به 410 میلیون بوشل بوده است. 
با یک افزایش جزئی 3 / 0 میلیون متریک تن در تولیدات پاراگوئه، که تنها تغییر در میان کشورهای عمدۀ صادر و وارد کننده است ، آمار عرضه و صادرات سویا در جهان تقریبا ثابت و بدون تغییر است. صادرات سویای امریکا با 1 / 1 میلیون متریک تن افزایش همراه است در حالیکه در برزیل یک کاهش 9 / 0 میلیون متریک تن دیده می شود. برآورد ذخایر پایانی سال افت از 3 / 90 میلیون متریک تن به 9 / 89 میلیون متریک تن را نشان می دهد.

تولید و عرضۀ ذرت خوراک دام (فاقد مصرف اتانول)

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com