ثبات در صادرات تولیدات دامپروری امریکا

ثبات در صادرات تولیدات دامپروری امریکا
وزیر کشاورزی امریکا Tom Vilsack اظهار داشت علیرغم شیوع بیماری ها و شرایط نامساعد آب و هوایی ، صادرات محصولات کشاورزی و دامپروری امریکا خوب برآورد می گردد.
به دنبال ارائۀ گزارش وزارت کشاورزی امریکا در رابطه با چشم انداز چهارمین فصل معاملات کشاورزی امریکا ، آقای Vilsack اذعان داشت : انتظار می رود صادرات در سال مالی 2015 و 2016 میلادی به ترتیب سومین و چهارمین سال بینظیر در معاملات باشند. انتظار می رود که حجم معاملات در سال مالی 2016 میلادی افزایش یابد و همچنین صادرات محصولات دامی و کشاورزی نیز بیشتر شود.
آقای Vilsack با اشاره به شیوع انفولانزای مرغی در بهار سال جاری و کشاندن صنعت مرغداری امریکا به ورطۀ نابودی اظهار کرد : در واقع برآورد ارائه شده ، تصویری از روستاهای امریکا را پیش رو می گذارد که علیرغم بدترین شیوع بیماری دامی در تاریخ کشور ، و همچنین بحران خشکسالی در غرب امریکا همچنان به بقاء خود ادامه می دهد.
وی افزود : به لطف کشاورزان و دامداران ، سال های مالی 2009 تا 2015 با مجموع صادرات محصولات کشاورزی به ارزش بیش از 911 میلیارد دلار ، هفت سال از بهترین سالهای تاریخ معاملات کشاورزی امریکا بوده اند. به همین منوال انتظار داریم که به دنبال برقراری توافقات تجاری جدید ، رشد و تقویت در بخش صادرات محصولات کشاورزی و دامی امریکا تداوم یابد.




 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com