سازمان فائو به حمایت از مردم و مرغداران یمن می شتابد

سازمان فائو به حمایت از مردم و مرغداران یمن می شتابد
یمن – درگیری های نابهنگام یمن آن هم در فصل برداشت محصول، موجب شده تا حدود 11 میلیون نفر در یمن از گرسنگی و عدم دریافت نیازهای اولیه رنج ببرند.
طبق آخرین گزارشات سازمان فائو، افزایش درگیریها در شهرهای بزرگ یمن منجربه مختل سازی بازار و معاملات، افزایش بهای مواد غذایی داخلی ، و ممانعت از تولید محصولات کشاورزی و آماده سازی زمین های کشاورزی برای تولید ذرت و سورگوم شده است. 
بیش از نیمی از جمعیت یمن – حدود 16 میلیون نفر از 26 میلیون نفر – نیازمند نیازهای اولیه هستند و حتی به آب سالم هم دسترسی ندارند. در برخی مناطق بهای مواد غذایی دوبرابر و بهای سوخت به 4برابر افزایش یافته که انتظار می رود در پی تخریب شبکه های حمل و نقل در یمن بیشتر هم بشود.
نیروهای فائو ، با توزیع بسته های کشاورزی خانگی به حمایت از کشاورزان داخلی  و تأمین معیشت مردم آواره پرداخته اند. آنها همچنین بز و گوسفند و مرغ های خانگی را نیز واکسینه کرده اند. از سال 2014 میلادی، بیش از 90هزار نفر از این برنامه های فائو ذینفع شده اند.
آقای Abdessalam Ould Ahmed معاون مدیرکل فائو در افریقای شمالی و خاور نزدیک اذعان دارد : "حتی پیش از تشدید درگیریها در فصل بهار، مردم یمن نیاز مبرم و حیاتی به حمایت در بخش تولیدات کشاورزی داشتند."

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com