صادرات گوشت مرغ برزیل در ماه ژانویه 1 / 14 رشد داشته است

صادرات گوشت مرغ برزیل در ماه ژانویه 1 / 14  رشد داشته است
در ادامه ی ثبت عملکردهای خوب سال 2015، صادرات گوشت مرغ برزیل در سال 2016 با همان سرعت مثبت پیشین آغاز به کار کرد.
بررسی های انجام گرفته توسط انجمن پروتئین دامی برزیل (ABPA) نشان می دهد که در ژانویه ی امسال، 316.800 تن مرغ بارگیری و حمل شده که 1 / 14 درصد بالاتر از رکورد نخستین ماه سال گذشته بوده است.
علی رغم عملکرد ضعیف تبادلات خارجی، نتایج خوب حاصل از حمل این محصول بر توازن کسب و کار از لحاظ ارزش پولی نیز اثرگذار بوده است. روی هم رفته، صادرات گوشت مرغ 827 / 1  میلیارد رئال برزیل درآمدزایی کرده که 4 / 40  درصد بیشتر از ژانویۀ سال 2015 بوده است.
«از بین بازارهای جهانی، چندین بازار مهم همچون امارات متحده عربی، کویت، چین، هنگ کنگ برای ماه ژانویه 2015 خریدهای خود را افزایش داده اند.
Francisco Turra مدیر اجراییِ انجمن پروتئین دامی برزیل می گوید: « در این زمانی که نگرانی های زیادی دربارۀ تاثیر افزایش چشمگیر هزینه های تولید وجود دارد، اطمینان از حضور واردکنندگان، تاثیر مثبتی در کیفیت و وضعیت بهداشتی محصولات تولیدی ما خواهد داشت».
مقصود آقای Turra از افزایش هزینه ها، اشاره به قیمت های بالای ذرت در اوایل سال جاری است.
ایشان می افزاید: «فصل برداشت در وضعیت خوبی آغاز شد. بخشی از محصول برداشت شده برای فروش آماده شده اند. این امر می تواند تصویری بهبود یافته و بهتر شده از هزینه ها ایجاد کند».
علی رغم خوشبینی دربارۀ گسترش احتمالی عرضۀ غلات، قائم مقام انجمن پروتئین دامی برزیل در بخش گوشت مرغ، آقای Ricardo Santin توضیح می دهد قیمت بالای غلات به معنی انتقال هزینه های اضافی بر دوش وارد کننده و مصرف کنندۀ بومی است.
آقای Santin می گوید: « با افزایش هزینه های تولید، امکان رقابت در محیط تجاری از بین می رود. این توازن دوبارۀ هزینه ها و آثار حاشیه ای آن به طور اجتناب ناپذیری باعث جا به جا شدن و ناپایداری در قیمت های جهانی گوشت مرغ می گردد
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com