رشد تقاضا برای خوراک دام و طیور در تایلند

رشد تقاضا برای خوراک دام و طیور در تایلند
اتحادی? تولیدکنندگان خوراک دام تایلند برآورد می کند که مجموع تقاضای خوراک این کشور در سال 2015 میلادی به 18 میلیون متریک تن خواهد رسید که این رقم 7 درصد بیشتر از سال 2014 میلادی خواهد بود.
این افزایش عمدتاً نشأت گرفته از رشد تولیدات مرغ گوشتی این کشور است که انتظار می رود 10 درصد رشد داشته باشد. رشد در تولیدات مرغ گوشتی نیز به دنبال افزایش صادرات گوشت مرغ است که انتظار می رود در نیم? دوم سال 2015 میلادی و با رفع ممنوعیت12 سال? واردات گوشت مرغ منجمد از سوی کر? جنوبی، 5 درصد رشد خواهد داشت.
40 درصد مجموع تقاضای خوراک برای بخش مرغ گوشتی است. در بخش مرغ تخمگذار نیز که انتظار می رود با رشد مصرف تخم مرغ در داخل کشور، 5 درصد رشد در تولید وجود داشته باشد ، 20 درصد مجموع تقاضای خوراک تعلق دارد. 
کنجال? ذرت و سویا از نهاده های اصلی خوراک در تولیدات دام و طیور محسوب می شوند که نیمی از خوراک را تشکیل می دهند؛ اما از آنجاییکه بهای گندم خوراک وارداتی ارزانتر از ذرت داخلی است ، انتظار میرود که جایگزین کردن ذرت داخلی با گندم خوراکی در خوراک طیور افزایش یابد. 
به دنبال افزایش تولیدات ، انتظار می رود مصرف ذرت در سال مالی 2015 – 16 میلادی با 5 درصد رشد نسبت به سال گذشته به 3 / 5 میلیون متریک تن افزایش یابد. 40 تا 60 درصد مصرف ذرت متعاق به بخش مرغداری است. به دلیل تولیدات داخلی ناکافی و کم ، تولیدکنندگان خوراک دام و طیور هنوز هم به واردات وابسته هستند.
 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com