راه اندازی پروژۀ جدید مرغداری در قطر

راه اندازی پروژۀ جدید مرغداری در قطر
دوحه – روز گذشته (یکشنبه 25 فروردین) قطر از راه اندازی یک پروژۀ عظیم مرغداری با همکاری بخش خصوصی خبر داد .
وزیر اقتصاد و بازرگانی اذعان داشت این پروژۀ مرغداری زنجیره ای با ظرفیت تولید سالانه 40 هزار تن گوشت مرغ و 7500 تن تخم مرغ راه اندازی می شود. 
این پروژه در زمینی به وسعت 7 / 5 کیلومتر مربع که بیشتر به یک "شهرک کشاورزی وسیع" شبیه است اجرا شده و سهم مهمی در تغذیۀ کشور و پُر کردن فضای بین عرضه و تقاضا خواهد داشت. 
به محض تکمیل مراحل نهایی پروژه ، این کارخانۀ تولید طیور با استانداردهای جهانی تولیدات خود را ارائه خواهد داد و تولیدات آن طی دو سال اول به ظرفیت تولید نهایی خواهد رسید. 
وزیر اقتصاد و بازرگانی ضمن اشاره به مساحت های اختصاص داده گفت : "یک کیلومتر مربع از این مساحت به جوجه کشی اختصاص یافته ضمن آنکه 200هزار متر مربع به پرورش جوجه ، 90 هزار متر مربع به آسیاب کردن علوفه و 8 هزار متر مربع به بسته بندی اختصاص یافته است. این پروژه یک پروژۀ فوق العاده مدرن خواهد بود. تولیدات طبق استانداردهای بین الملل عرضه و با قیمت های رقابتی عرضه خواهد شد."  


 
نظرات شما
  •  

    محمد از ساری گفت : ۹۴/۰۱/۲۷

    مرغ امد پایین ولی جوجه دوباره داره میره بالا جوجه روز چهارشنبه۱۷۰۰تومان شده پس مرغداران با این قیمت بد مرغ اقدام به جوجه ریزی میکنند وسر وکله برای جوجه میشکونند پس هر بلایی سر ما مرغداران بیاد حق مونه

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com