مذاکرات روسیه و هند برای برقراری روابط تجاری آزاد

مذاکرات روسیه و هند برای برقراری روابط تجاری آزاد
روسیه ، سازمان تجارت جهانی و هند در حال مذاکراتی برای برقراری روابط تجاری آزاد بین هند و اتحادیه اقتصادی اوراسیا می باشند. 
در چارچوب همکاریهای بین الملل ، رئیس هیئت مدیره بازرسی دامپزشکی روسیه آقای Vasiliy Lavrovsky و دبیر کل بازرگانی وزارت بازرگانی هند آقای Guruprasad Mohapatra رهبری این مذاکرات را به عهده دارند.
آنها اهمیت صادرات گوشت بوفالوی هندی به روسیه را متذکر شدند اما در عین حال هند ابراز کرد که در رابطه با تأمین تقاضای روسیه در رابطه با شیر خام نیز با مشکل مواجه است چراکه روسیه مقرر داشته شیرخام مورد استفاده در تولیدات لبنی بایستی از دام گله هایی که حداقل 1000 رأس هستند تأمین شود. و این درحالیست که تنها دو گله با این ظرفیت در هند وجود دارد و این امر صادرات تولیدات لبنی به روسیه را با محدودیت مواجه می سازد.
آقای Lavrovsky اذعان داشت این مقررات به این دلیل است که هند از نظر ابتلا به بیماریهای خطرناکی نظیر تب برفکی ، سل ، و تب مالت منطقه پرخطری است و کنترل گله های بزرگ معمولا بهتر است.
مذاکرات این دو کشور بر سر مسائل مهمتری نظیر صادرات محصولات کشاورزی روسیه به هند و غیره در ماه سپتامبر (شهریور) ادامه خواهد داشت.     

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com