موقعیت های مناسب بخش طیور اندونزی

موقعیت های مناسب بخش طیور اندونزی
صنعت طیور اندونزی دوران جزر و مد خود را طی می کند و به تازگی از دوران پر استرس خود بیرون آمده است. این تغییر در بخش طیور، هم برای کمپانی های داخلی هم خارجی موقعیت های جدید مناسبی را فراهم می کند.
در گزارش رابوبانک آمده است که صنعت طیور اندونزی در حال برنامه ریزی برای بیرون آمدن از دوران بد عرضه بیش از حد و تقاضای بسیار کم است و کمپانی های مهم را ترغیب می کند تا امسال و سال آینده راه حل های استراتژیک را در نظر بگیرند.

تقویت بازار طیور

یکی از این راه حل های کمپانی ها تقویت و تحکیم بازار به ویژه در میان بازیگردانان اکوچک و متوسط بازار است. سرمایه گذاری جدید و گسترده نیز راه حل دیگر است، زیرا هرچند خوراک پر سود ترین بخش در زنجیره تامین است، رشد و دیگر مسائل مربوط به رشد طیور نیز جذابیت های زیادی برای سرمایه گذاری دارد.
علاوه بر پویایی کوتاه مدت، چشم انداز میان مدت صنعت طیور اندونزی نیز مثبت است. محبوبیت مرغ در اندونزی و عدم وجود ممنوعیت مذهبی برای آن باعث شده است که رابوبانک رشد 4 تا 5 درصدی آن را تا سال 2020 میلادی انتظار داشته باشد. این موضوع اندونزی را برای سرمایه گذاران بین المللی جذاب کرده است.

منبع جایگزین برای واردکنندگان جهانی طیور
اندونزی در بلند مدت می تواند منبعی جایگزین برای وارد کنندگان جهانی طیور شود، به ویژه وارد کنندگان ژاپن و اتحادیه اروپا که محصولات پخته شده خود را به این کشور وارد می کنند. با این حال سرمایه گذاری در سیستم صادرات و بهبود در این بخش نیازمند پتانسیل لازم است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com