موانع موجود بر سر راه تولیدکنندگان مرغداری افریقا

موانع موجود بر سر راه تولیدکنندگان مرغداری افریقا
هزینۀ تولیدات مرغداری در کشورهای افریقایی نظیر سودان رو به افزایش است . افزایش بهای مواد اولیۀ وارداتی از جمله عوامل این رشد قیمت عنوان شده ، همچنین شیوع بیماریهای طیور نیز در این میان نقش داشته که اخیراً 4 مورد گزارش انفولانزای طیور در Burkina Faso وجود داشته است. 
آقای Stanley Miller  مدیر بازرگانی بین الملل Arbor Acres در سودان افریقا عنوان کرد : تولیدکنندگان مرغداری سودان و سایر کشورهای افریقایی بایستی در سدد یافتن راههای مفیدتری برای رشد صنعت و همچنین افزایش سودآوری خود باشند.  
وی افزود : مرغداری مدرن با هدف بهره وری در رشد طیور و کاهش ضریب تبدیل خوراک (FCR) از سیاست های پیش رو برای سودآوری در صنعت است.
در سخنرانی که آقای Miller در اوایل ماه جاری داشت عنوان کرد : هزینۀ تولیدات مرغداری در سودان نیز همانند سایر کشورهای افریقایی به دلیل افزایش هزینه های واردات داخلی مواد خام از شهرهای دیگر و هزینۀ سوخت و برق، رو به افزایش است. 
از چالش های دیگری که در پیش روی مرغداران افریقاست شیوع انفولانزای طیور است. آمار و ارقام ارائه شده توسط منابع رسمی کشور در ماه گذشته و تا پایان ماه مارس (تا پایان فصل اول 2015) نشان میدهد که 202 هزار مرغ بر اثر این بیماری به هلاکت رسیده اند. 
همین امر منجر به ممنوعیت واردات تولیدات مرغداری Burkina Faso به هنگ کنگ و غنا شد.



 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com