معرفی نرم افزار جدید جوجه کشی کمپانی Pas Reform در نمایشگاه VIV بانکوک

معرفی نرم افزار جدید جوجه کشی کمپانی Pas Reform در نمایشگاه VIV بانکوک
در نمایشگاه VIV بانکوک که 11 – 13 مارس (20-22 اسفند) برگزار خواهد شد ، کمپانی Pas Reform آخرین دستاورد خود را تحت عنوان SmartCenterPro که یک نرم افزار اطلاعات جوجه کشی است را به معرض نمایش عموم در خواهد آورد.
مدیر این کمپانی آقای Bart Aangenendt اظهار داشت :SmartCenterPro  اولین نرم افزار جوجه کشی است که کلیۀ اطلاعات مربوط به تمام مراحل جوجه کشی از خواباندن تخم مرغ ، کنترل دما ، و سیستم جوجه کشی خودکار که همگی به طور هماهنگ به اینترنت متصل هستند را در اختیار قرار می دهد.
آقای Aangenendt اذعان داشت : "موضوع سلامت غذا ، تولید پایدار ، و رفاه حیوان از موضوعات حیاتی در زنجیرۀ تولید مرغداری هستند . افزایش سطح آگاهی مصرف کننده از منبع تولید و سلامت غذایی یک ردیابی کامل در خصوص عرضه کنندۀ محصول در اختیار قرار می دهد . نائل شدن به این تقاضای مصرف کننده در واقع یکی از گام های لازم برای رسیدن به جوجه کشی های مدرن در آینده است."   
SmartCenterPro   حاصل مشاورۀ ما با مشتریان و شرکای ماست تا یک مدیریت ، نظارت ، و تحلیل کامل و مشروح از جوجه کشی داشته باشیم ؛ از منبع تخم مرغ در فارم پرورشی گرفته تا تحویل جوجۀ یکروزه توسط مشتری . این نرم افزار در نمایشگاه VIV Asia بانکوک – تایلند توسط مدیر توسعۀ روابط تجاری بین الملل کمپانی Pas Reform در کنفرانس با عنوان "اطلاعات مدیریتی مؤثر در جوجه کشی آتی" رسماً معرفی خواهد شد .  

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com