لغو اخذ مالیات سوخت از مرغداران استرالیایی

لغو اخذ مالیات سوخت از مرغداران استرالیایی
دولت فعلی استرالیا با شعار انتخاباتی لغو مالیات سوخت ،توانست از حمایت کشاورزان استرالیایی برخوردار شود و مجلس سنای این کشور قوانین مربوط به این موضوع را هفته گذشته تصویب کرد . 
رییس فدراسیون ملی کشاورزان گفت :" این کمیسون مالیات بر سوخت را تامین نکرده است زیرا آنرا  هزینه های غیر ضروری می داند که  تولید کنندگان محصولات کشاورزی و مواد غذایی مجبور به پرداخت آن هستند . 
اکنون با لغو این مالیات کشاورزان استرالیایی نفس راحتی کشیدند .با این که این بخش از پرداخت مستقیم مالیات معاف شده است ولی هزینه های تحمیل شده بر سایر بخش های کشاورزی بر این بخش اثرگذار است .
کشاورزان هزینه های مالیات بر سوخت را هنگام پرداخت قبوض برق ،کود ،مواد شیمیایی وتامین سوخت مورد نیاز خود پرداخت می کنند .مالیات جاری سوخت به جای ترویج رقابت در مزارع استرالیا ،تلاش برای پیشرفت و افزایش بهره وری را تضعیف کرده است .
کشاورزی استرالیا در حال حاضر نقش مهمی را در کاهش تولید گازهای گلخانه ای ایفا می کند و برای ادامه این روند باید در این بخش اصلاحاتی صورت بگیرد .
رییس کمیسون ملی کشاورزان از دولت خواست تا راه را برای همکاری بخش کشاورزی در زمینه کاهش تولید گازهای گلخانه ای، هموار کند .این کمیسیون نیز تعهد می دهد تا بودجه مورد نیاز برای بخش های تحقیقات به منظور توسعه علوم سوختی و دستیابی به راهکار های عملی را تامین کند .
 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com