کارخانه ی جدید پروتئین حیوانی برای سال 2016

کارخانه ی جدید پروتئین حیوانی برای سال 2016
در اقدام مشارکتی تازه ای که در دست اقدام است، می توان تولید پروتئین حیوانی را در سطح تجاری به اندازه ای که مورد نیاز آن است، افزایش داد.
شرکت Intrexon، موافقت کرده تا با به دست آوردن کسب و کار EnviroFlight LLC  یک گروه کاری مشترک با Darling Ingredients تشکیل دهد. این گروه کاری مشترک قصد دارد که ساخت یک کارخانه ی بازرگانی را در سال 2016 آغاز نماید.
EnviroFlight یک شرکت آمریکایی است که برای تکثیر و زادآوری لارو پشه های غیربیماری زای black soldier دست به آفرینش تکنولوژی های اختصاصی در مقیاس صنعتی زده است. این رهیافت نوآورانه و مسئولانه دارای ظرفیت ها و قابلیت های بسیار زیادی در صنعت 60 میلیون دلاری خوراک  دامی در جهان است، چرا که خود یک منبع غذایی باارزش و پایدار است که حاوی توکسین نبوده و دوستدار محیط زیست است. Darling Ingredients که مرکز آن در تگزاس است به عنوان تولیدکننده ی اختصاصی عناصر تولید شده از مواد مغذی زیستی (bio-nutrients) معرفی شده است.
تولید خوراک با کمترین آثار سوء زیست محیطی
Corey Huck قائم مقام ارشد و رییس بخش غذا در Intrexon می گوید: «روندهای کنونی در رشد جمعیت انسانی سبب افزایش تقاضای پروتیین در تولید غذا شده و ما برآنیم که لارو black soldier می تواند آغازگر انقلابی در صنعت تغذیۀ دامی باشد».
  ما از طریق شراکتمان با Darling که بزرگترین تولیدکننده ی عناصر مواد غذایی طبیعی پایدار در جهان است در پی آنیم که با به کارگیری روش های EnviroFlight برای تولید بالاترین خوراک در ازای کمترین آثار سوء زیست محیطی و نیز خوراک ماهی و محصولات دیگر کودی اقدام نماییم».

آرمانی و مناسب برای خوراک ماهی
رهیافت EnviroFlight که در مقیاسی بزرگ انجام می گیرد، از لاروهای مگس black soldier استفاده می کند و این کار دروازه های منابع سرشار خوراک با کیفیت بالا را برای صنابع شیلات و دامی می گشاید.
دکتر Rick Barrows فیزیولوژیست سرویس پژوهشی کشاورزی در دپارتمان کشاورزی ایالات متحده می گوید: خوراک لارو black soldier می تواند یک عنصر بسیار مفید در شیلات بوده و مهم تر از آن هیچ آثار منفی بر اکوسیستم دریایی ندارد». ایشان می افزاید: مصرف رژیم های آغازین برای ماهی قزل آلای رنگین کمان که این نمونه لارو را در خود داشته باشد، منجر به افزایش مصرف غذا و در نتیجه رشد ماهی ها شده، و طعم دهندگی بهتر آن نشان می دهد که می توان آن را به گونه های پرغذاتر و خرده گیر تر همچون Salamon و Yellowtail خوراند. افزون بر این ها، همچنین دریافته ایم که عناصر غذایی ضروری در خوراک لارو مگس black soldier دارای میزان گوارش پذیری و هضم پذیری بسیار بالایی نیز هستند».

راه حلی برای هدررفت خوراک
افزون بر کاهش کیفیت اکوسیستم های دریایی و کاهش وابستگی به منابع پروتیینی ناپایدار، رهیافت مبتنی برای حشرات متعلق به EnviroFlight نشان دهنده ی ظرفیت های بسیار بالایی برای احیای مازاد مواد غذایی فراوان با فرض بازده ی آن در صورت تبدیل مواد آلی به پروتئین های باارزش و روغن است. در عین حال که EnviroFlight با آژانس های مقرراتی در حال مراوده برای گرفتن مجوز استفاده از لاروهای مگس black soldier در خوراک  دامی است، این شرکت همچنان غذاهای دامی با کیفیت بالا و کودهای کاملا طبیعی را به برخی بازارها عرضه می کند.

کارخانه ی بازرگانی: امسال، بر مبنای لارو مگس black soldier
از اواخر سال 2014، شرکت EnviroFlight با شرکت Darling Ingredients برای پالایش فرآیندهای تولید مقیاس بالای پروتیین برای لاروهای مگس black soldier و نیز تجهیزات آزمایشی کارخانه همکاری کرده است. با چیزی بیش از 130 سال تجربه، Darling Ingredients یکی از مدعیان و فرآورنده های مواد خوراک  دامی ارزان قیمت و از لحاظ زیستی پایدار بوده که عناصر غذایی غیرخوراکی را به تبدیل به خوراک ویژه ی قابل استفاده کرده و راه های تازه ای برای ساخت غذا فراهم می کند.
 تخصص کاربردی Darling's در این زمینه در ترکیب با رهیافت نوآورانه ی EnviroFlight's که لاروهای مگس Black Soldier را به کار گرفته، خود، با قدرت، باعث استانداردسازی در فرآیندهای ایجاد و بهینه کردن خوراک  مبتنی بر مگس Black Soldier خواهد بود.
این اقدام مشترک قصد دارد تا ساخت یک کارخانه ی تجاری را در سال جاری ایجاد کرده و بنیاد گسترش جهانی این صنعت را پایه ریزی کند. Glen Courtright رییس شرکت EnviroFlight  می گوید: «EnviroFlight بر روی انگیزش برای تغییرات لازم در زنجیره ی عرضۀ جهانی غذا تمرکز کرده و ما منتظریم تا با عناصر عرضه شده توسط Darling و Intrexon کار کرده و به نتیجه رسیدن وعده ی بزرگ تبدیل زیستی حشره ها که برای نیل به این هدف ایجاد شده و راه حل های تازه ای پیش روی ما میگذارند را شاهد باشیم».
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com