حضور ایرانیان در نمایشگاه دام و طیور VIV ابوظبی

حضور ایرانیان در نمایشگاه دام و طیور VIV ابوظبی
روابط عمومی نماینده VIV در ایران از حضور چشمگیر فعالین ایرانی در لیست ثبت نام اینترنتی بازدیدکنندگان این نمایشگاه خبر داد.
نمایشگاه دام و طیور VIV ابوظبی در تاریخ 26 بهمن ماه سال جاری آغاز به کار خواهد نمود و تا 28 بهمن ماه نیز ادامه خواهد داشت.
ثبت نام اینترنتی و دریافت بلیط حضور در نمایشگاه یکی از اقداماتی است که مناسب می باشد قبل از حضور در نمایشگاه آن را به صورت الکترونیکی و همین امروز انجام داد.
این ثبت نام ها باعث استخراج اطلاعات کاربردی از حضور بازدیدکنندگان از اقصی نقاط جهان در این نمایشگاه می شود.
در حال حاضر آخرین اطلاعاتی که از روابط عمومی نماینده VIV در ایران به دستمان رسیده است، نزدیک به 500 ایرانی تنها از طریق شرکت سان صفا اقدام به ثبت نام جهت حضور در این نمایشگاه نموده اند.
لازم به یادآوری است که ثبت نام های شخصی و غیر حقوقی در این محاسبه اعمال نشده است و همچنین هنوز تعدادی از اشخاص هستند که ثبت نام خود را به روز حضور در نمایشگاه موکول کرده اند که طبیعتا در ترافیک ثبت نام کنندگان قرار خواهند گرفت و مناسب است که هم اکنون اقدام به ثبت نام اینترنتی خود نمایند.

لینک ثبت نام اینترنتی در زیر قید شده است:
ثبت نام اینترنتی و دریافت بلیط حضور در نمایشگاه

این نمایشگاه اولین فرصت تولیدکنندگان و فعالین دام و طیور پس از توافق هسته ای و رفع تحریم ها می باشد که می تواند زمان مناسبی برای فرصت یابی و فرصت سازی در بستر تبادلات علمی، تکنولوژی و اقتصادی برای صنعت مرغداری ایران باشد.
نمایشگاه VIV MEA ( ابوظبی ) طیف وسیعی از پروتئین حیوانی (به استثناء خوک) را پوشش می دهد اما تأکید ویژۀ آن بر روی تولید و فراوری گوشت طیور و تخم مرغ است.
ه گفتۀ Ruwan Berculo مدیر نمایشگاههای VIV این منطقه به دنبال توسعۀ پایدار تولیدات پروتئین دامی به ویژه گوشت مرغ است.
برآوردهای اولیه حاکی از 4 هزار بازدید کننده در طول 3 روز برگزاری نمایشگاه خواهد بود که 65 درصد این جمعیت از کشورهای همسایۀ خلیج فارس ، ایران و ترکیه خواهد بود. 25 درصد دیگر احتمالاً از کشورهای افریقایی و حدود 10 درصد از هند ، پاکستان و بنگلادش خواهد بود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com