حمایت مالی دولت غنا از صنعت مرغداری کشورش

حمایت مالی دولت غنا از صنعت مرغداری کشورش
دولت غنا در نظر دارد به منظور کمک به مرغداران و زنده نگه داشتن صنعت مرغداری ، میلیون ها سدی (واحد پول غنا) حمایت مالی به عمل آورد. 
به گزارش رسانه ها ، دکتر Hanna Louisa Bisiw معاون وزیر اغذیه و کشاورزی اعلام کرد دولت غنا به زودی به وعدۀ خود جامۀ عمل می پوشاند و 39 میلیون سدی غنا را به منظور بهبود صنعت مرغداری به این بخش اعطا خواهد کرد. 
وی افزود : اگر چه موانع و مشکلاتی در این مسیر بود که باعث شد تأخیراتی هم در اعطای این بودجه به وجود آید ، اما روند معمول و اسناد و مدارک لازم برای این کار در دست اجرا و اقدام است. 
دکتر Bisiw در مراسم افتتاحیۀ "کمیتۀ حیاسازی مرغ گوشتی غنا" با اشاره به این پشتیبانی مالی دولت اذعان داشت : امیدواریم که هر چه زودتر و با اعطای این بودجه به مرغداران ، کمپانی های فراوری نیز به کمک این صنعت بشتابند. تأثیرات این پشتیبانی در زنجیره ای طولانی به چشم خواهد آمد که از جوجه یکروزه ، خوراک ، دارو ، زیرساخت ها ، و سایر تولیدات متنوع همه را در بر خواهد گرفت و به خلق فرصت های شغلی جدید و مبادلات خارجی کمک خواهد نمود.
دکتر Bisiw از سایر اعضاء کمیته نیز خواست تا تمام توان و وقت خود را برای احیاء صنعت مرغداری غنا به کار گیرند. 

 
نظرات شما
  •  

    محمد از ساری گفت : ۹۴/۰۳/۰۴

    ایا حمایت دولت ما برای مرغداران کشور هم هست جزء بدبخت کردن مرغدار وروانه کردن به زندانهای کشور هیچ کاری از این دولت بر نمی اید

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com