قیمت هفتگی تخم مرغ بر اساس گزارش وزارت کشاورزی در هفته منتهی به 19 سپتامبر 2016

قیمت هفتگی تخم مرغ بر اساس گزارش وزارت کشاورزی در هفته منتهی به 19 سپتامبر 2016

قیمت فروش عمده تخم مرغ با اندازه بسیار بزرگ و بزرگ هفته گذشته به طور متوسط 23 درصد کاهش یافت. قیمت تخم مرغ سایز متوسط نیز به کاهش خود ادامه داد و هفته گذشته 3 درصد کاهش داشت. وضعیت قیمت ها در شکل زیر نشان داده شده است. وزارت کشاورزی آمریکا بر اساس اطلاعات سه سال گذشته این شکل را ارائه داده است.
گزارش 16 سپتامبر 2016 وزارت کشاورزی آمریکا از مناطق مختلف نشان می دهد که ایالت های غرب میانه در یک هفته 5 سنت در هر دوازده تخم مرغ کاهش داشته اند و قیمت 12 عدد تخم مرغ به 0.76 دلار رسیده است. قیمت 12 عدد تخم مرغ در میانه ماه اوت سال 2015، 2.77 دلار بوده است که در بالاترین میزان خود بوده است.          
قیمت اعلام شده وزارت کشاورزی آمریکا برای 12 عدد تخم مرغ سایز بزرگ 0.71 دلار در غرب میانه بوده است. در مناطق جنوب مرکزی، قیمت 12 عدد تخم مرغ به 0.83 دلار رسید. قیمت کلی 12 عدد تخم مرغ در مناطق مختلف آمریکا به طور متوسط در سه سال اخیر 0.65 دلار گزارش شده است که در طول سال 2015 به دلیل مسائل بعد از آنفولانزای مرغی و کاهش همه نوع تخم مرغ، با تورم افزایشی مواجه بوده ایم.
کاهش قیمت ها در هفته دوم ماه سپتامبر موجب شده است که قیمت ها در ابتدای پاییز ثابت باقی بماند. افزایش جزئی در میزان مرغ های موجود در انبار در هفته گذشته یکی از دلایل ثابت ماندن این قیمت پایین در کوتاه مدت است.
تعداد گله های مولد تقریبا به زمان قبل از بروز آنفولانزای مرغی رسیده است و تقریبا 293.4 میلیون راس گزارش شده است؛ هفته گذشته 200 هزار مرغ به گله های مولد اضافه شد.

 

     

 

 

 
کلمات کلیدی قیمت تخم مرغ آمریکا
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com