دستور جنجالی پوتین علیه تحریم محصولات کشاورزی، دامی و غذایی وارد شده از کشورهای اروپایی

دستور جنجالی پوتین علیه تحریم محصولات کشاورزی، دامی و غذایی وارد شده از کشورهای اروپایی
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه،‌ در یک تصمیم تاریخی و جنجالی دستور نابودی تمام محصولات تحریم شده اروپایی وارد شده به این کشور را صادر کرد.
بر اساس این تحریم، تمام محصولات کشاورزی، دامی و غذایی وارد شده به این کشور از کشورهای اروپایی که پیشتر توسط روسیه تحریم شده بودند، به دلیل نقض قوانین تحریم این کشور نابود خواهد شد.
روسیه از سال 2014 واردات محصولات کشاورزی، مواد خام و فراوری شده غذایی و محصولات دامی از برخی کشورهای عضو اتحادیه اروپا، آمریکا و کانادا را ممنوع اعلام کرده است.
بر اساس این دستور تمام محصولات وارد شده از کشورهایی که در تحریم غرب علیه روسیه نقش داشته اند نابود می شود.
تنها روسیه از تحریم اروپا علیه این کشور آسیب ندیده است به گونه ای که کشورهای اروپایی که حجم صادرات بالایی از محصولات کشاورزی، غذایی و دامی را به این کشور داشته اند نیز از  مشارکت در این جنگ تحریم آسیب دیده اند.
طی روزهای اخیر نیز کشاورزان و تولید کنندگان محصولات لبنی در فرانسه به دلیل کاهش قیمت بازار محصولات خود در این کشور دست به اعتراض زده اند که یکی از اصلی ترین دلایل افت بازار این محصولات در اروپا، کنار رفتن بازار روسیه به عنوان یکی از اصلی ترین وارد کنندگان این محصولات از این کشورها بوده است.
طی سال های گذشته بازار سیاه محصولات دامی، غذایی و کشاورزی اروپایی در روسیه بوجود آمده است.
 
کلمات کلیدی تحریم روسیه
نظرات شما
  •  

    مرغدار گفت : ۹۴/۰۵/۱۰

    اتحادیه اروپا از دلال ها هفتاد درصد تا نود درصد مالیات می گیرد.و ضرر تولید کننده را جبران می کنند.اروپا که مثل ایران بهشت دلال ها نیست

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com