برزیل و آرژانتین به سکوی صادرات تبدیل خواهند شد

برزیل و آرژانتین به سکوی صادرات تبدیل خواهند شد
کمپانی BRF در ملاقات با رئیس جمهور کشور آرژانتین، اطمینان داد که در سال 2016 در این کشور به میزان 292 میلیون دلار سرمایه گذاری کند.
مجریان کمپانی برزیلی BRF S.A اخیرا با رئیس جمهور کشور آرژانتین، مائوریسیو ماکری، برای گفتگو در مورد برنامه های گسترده شرکت در کشورهای همسایه ملاقات کردند؛ این برنامه ها شامل سرمایه گذاری های 292 میلیون دلاری در سال 2016 می باشد.
شرکت BRF اعلام کرد که بخشی از این مبلغ برای مجهز نمودن دستگاه های کمپانی های آرژانتینی Campo Austral و Calchaquí و همچنین گسترش و مدرن سازی خطوط تولید واحدهای دیگر اختصاص داده شد.
مدیر عامل شرکت BRF، آقای پدرو فاریا اظهار داشت: "ما معتقدیم که مسیر رو به جلو در سال های آتی، تجارت آزاد کالاها و خدمات را در میان اعضای منطقه مرکسور(بلوک منطقه‌ای متشکل از آرژانتین، برزیل، پاراگوئه، اوروگوئه و ونزوئلا) و دیگر شرکا بهبود می بخشد تا برزیل و آرژانتین به سکوی صادرات دنیا تبدیل شوند".
جورج لیما مدیر کل بخش آمریکای لاتین شرکت BRF گفت: " اولویت این پروژه ها ارزش افزوده بالای محصولات است. این امر تعهد ما به رشد اقتصادی در آرژانتین را اثبات می کند. ما می خواهیم به مشتریان هرچه بیشتر نزدیک باشیم. در نتیجه زنجیره ی ارزشی کاملی را ایجاد می کنیم، زنجیره ای که از زمین زراعی تا سر میز را در شامل می شود".
خوزه کارلوس ریس دو مگلهاس نتو(José Carlos Reis de Magalhaes Neto)، عضو هیئت کمپانی BRF به عنوان نتیجه گیری اظهار داشت: "در نهایت، ما در حال اجرای برنامه ای هستیم که برای آرژانتین تنظیم نموده ایم."
شرکت BRF که یک شرکت برزیلی می باشد٬ دارای ۹ بخش تولیدی در ۴ استان کشور آرژانتین می باشد.
BRF یکی از بزرگترین کمپانی های غذا در جهان است. برندهای Sadia، Perdigão و Qualy متعلق به این شرکت است. این کمپانی 105000 کارمند، 355 بخش صنعتی در برزیل و 16 کارخانه در خارج از برزیل(9 کارخانه در آرژانتین که پیش تر ذکر شد، یک کارخانه در انگلستان، یک کارخانه در هلند، چهار کارخانه در تایلند و یک کارخانه در امارات) و 40 مرکز پخش دارد. در حال حاضر این شرکت به 120 کشور صادرات دارد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com