برآورد رشد تولیدات مرغداری آرژانتین

برآورد رشد تولیدات مرغداری آرژانتین
بر اساس گزارشات اخیر کارشناسان، برآورد تولیدات گوشت مرغ آرژانتین در سال 2016میلادی به 1 / 2 میلیون متریک تن خواهد رسید که رقمی بی سابقه خواهد بود.
این رشد در تولیدات در واقع به دنبال کاهش بهای خوراک و افزایش تقاضا از سوی بازارهای صادراتی نظیر افریقای جنوبی و خاورمیانه به وجود آمد. انتظار می رود که صادرات گوشت مرغ در سال 2016میلادی به 250هزار تن برسد که 19درصد بیشتر از سال 2015 خواهد بود.
علاوه بر این، چشم انداز صنعت مرغداری آرژانتین چالش برانگیز به نظر می رسد. برآورد مصرف داخلی محصولات مرغداری رقم ثابت 85 / 1 میلیون متریک تن خواهد بود درحالیکه مصرف سایر تولیدات پروتئین حیوانی افزایش می یابد.
در اواسط سال 2014میلادی، و به دنبال تحریم روسیه برای واردات مواد غذایی از امریکا ، کانادا ، و اتحادیۀ اروپا ، صنعت مرغداری آرژانتین در سدد استفاده از موقعیت به وجود آمده گشت. اما افزایش صادرات محصولات مرغداری آرژانتین به روسیه تنها چند ماه تداوم یافت و با کاهش ارزش روبل روسیه تا پایان سال 2014میلادی خاتمه یافت.
آرژانتین درحال حاضر بر روی راهیابی به بازارهای صادراتی جدید یا افزایش حجم صادرات به بازارهای فعلی نظیر مکزیک ، کانادا ، و کرۀ جنوبی تمرکز می کند. 
طبق گزارش کارشناسان : "شرایط عالی بهداشت کشور به همراه ظرفیت خوب تولید آرژانتین ،نقش مهمی در این کشور برای تأمین تقاضای روبه رشد جهان ایفا می کند." 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com