بهبود صنعت مرغداری امریکا

بهبود صنعت مرغداری امریکا
طبق اظهارات مجمع صادرات مرغ و تخم مرغ امریکا ، صنعت مرغداری امریکا ظاهراً رو به بهبود است اما همچنان خطر تهدید مجدد انفولانزا برای این صنعت وجود دارد.
آقای Jim Sumner رئیس مجمع صادرات مرغ و تخم مرغ امریکا اظهار داشت : در حال حاضر در اوضاع آرامی به سر می بریم و حدود یک ماه است که هیچ گزارشی مبنی بر وجود انفولانزا ارائه نشده ؛ هرچند که امری عادی و طبیعی به نظر می آید چرا که هوای گرم منجر به از بین رفتن ویروس می گردد. 
این ویروس تاکنون 48 میلیون پرنده را در ایالات آرکانزاس ، کالیفرنیا ، ایداهو ، ایندیانا ، آیوا ، کانزاس ، مینسوتا ، میسوری ، مونتانا ، نبراسکا ، داکوتای شمالی ، داکوتای جنوبی ، آرگون ، واشنگتن و ویسکانسین از بین برده است.
آقای Sumner اذعان داشت برخی ایالات تحریم های خود را لغو کرده اند و در برخی مناطق فارم های پرورش بوقلمون دوباره آغاز به تولید کرده اند. همچنین برخی از کشورها ممنوعیت واردات محصولات مرغداری امریکا را لغو کردند. 
وی افزود : دولت به همراه برخی کمپانی ها در حال توسعۀ واکسیناسیون مؤثر و مفیدی هستند و طبق توصیفات این واکسن ، برخلاف واکسیناسیون قبلی که تنها 60 درصد مؤثر بوده است 100 درصد مؤثر خواهد بود .
آقای Sumner گفت : اوضاع به ظاهر عادی و طبیعی سابق برمیگردد . در حال حاضر، بیشترین نگرانی متوجه بخش مرغ گوشتی است چرا که بیشترین سهم را در صنعت مرغداری امریکا دارند. صنعت مرغداری ما برای بدترین شرایط آماده و برای بهترین شرایط امیدوار است .  
    

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com