بازار آسیا شانسی طلایی برای لبنیات جرزی

بازار آسیا شانسی طلایی برای لبنیات جرزی
تجارت لبنیات که سود خود را تقریبا 300 برابر افزایش داده است و ارزش افزوده شیر، کره و بستنی را در بازار آسیا بدست آورده است، جایزه نوآوری در صادرات را به خود اختصاص داد. اسپانسر این جایزه کمپانی OMSCo است.
15 سپتامبر 2016 برای اهدای جایزه سالانه Cream Awards کنفرانسی در مرکز ملی کنفرانس انگلستان برگزار شد و این اولین بار بود که جایزه صادرات اهدا می شد. شرکت لبنیات جرزی، برنده این جایزه، موفقیتی بزرگ در بازاری سخت به دست آورده است و در طول 12 ماه میانگین قیمت 46.4 پوند بر لیتر را حفظ کرده است. این کمپانی صادرات خود را به ژاپن و کره گسترش داده است و برای اولین بار محصولات خود را به تایوان صادر کرده است.
جزیره جرزی انگلستان 21 فارم لبنی را شامل می شود که اندازه گله های آن ها کمتر از 3 هزار راس گاو است، و فقط یکی از آن ها شرکت جرزی را تامین می کند.
موفقیت این شرکت در بازار صادرات واضح است و از ارزشی معادل 745.00 پوند در سال 2010، که وسایل فرآوری جدیدی وارد این شرکت شد، به ارزشی معادل 3.7 میلیون در سال 2015 دست یافته است.
6 سال پیش، 93 درصد از کل محصولات جرزی در بازار داخلی به فروش رسید.
تجهیزات فرآوری جدید، که 12 میلیون پوند ارزش گذاری شده است، خط تولید مدرن UHT را به کار گرفته است که می توان شیر و بستنی با عمر انبار طولانی تولید کرد. فرادما یا UHT امکان ذخیره در زنجیره تولید را می دهد و یک ویژگی رقابتی در بازارهای صادرات جهانی است.

محصولات ممتاز
باب جونز، مدیر بازاریابی لبنیات جرزی می گوید: «از این که این جایزه را برده ایم بسیار مفتخر و خوشحالیم. تجارت ما تقریبا کوچک است، و گاوهای معروف جرزی در اینجا قرار دارند و محصولات ممتازی را تولید می کنند که نوآورانه است و سود و ارزش خوبی به سهام داران ما می دهند».
این شرکت محصولات گوناگونی، به ویژه کره و خامه، برای انگلستان تهیه کرده است اما به دلیل این که در جنگ افزایش قیمت ها، قیمت محصولات خود را پایین نگه داشته بود تحت فشار قرار گرفت.
در سال 2013، این شرکت با خریداران دارای پتانسیل خرید در خاور دور ملاقات نمود.
موفقیت اولیه این شرکت، تامین زنجیره خرده فروشی در هنگ کنگ بوده است که فروشی بیش از 1 میلیون لیتر در سال اول از آن حاصل شده است.
فروش کره به کشورهای ژاپن و کره و فروش بستنی UHT (فرادما) به میانمار دومین موفقیت این کمپانی بوده است.
بزرگترین پروژه این شرکت در خاور دور، تاسیس گروه غذای چینی در شانگهای بوده است.

بازار نوآورانه صادرات

بستنی جرزی امسال تابستان به بازار عرضه شد و در شهرهای بزرگ شرق چین پخش شد.
برنامه هایی برای صادرات همه نوع محصول لبنی از جمله شیر، خامه و کره برای سال 2017 میلادی طراحی شده است.
نیکولاس سفیر (Nicholas Saphir) رئیس OMSCo  اظهار داشت:«صنعت ما باید به مسیر توسعه بازار صادرات نوآورانه ای افتخار کند که لبنیات جرزی برای همه محصولات دارای ارزش افزوده خود پیش گرفته است.»
وی ادامه داد: «این کمپانی در ارائه قیمت های عالی برای شیر موفق بوده است و به مزرعه داران اطمینان داده است که برای افزایش محصولات خود یک بازار را در اختیار دارند. امیدواریم که این شرکت پیشرفت روز افزونی داشته باشد».
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com