ارائه یارانه به صنعت مرغداری در ماه رمضان

ارائه یارانه به صنعت مرغداری در ماه رمضان
رییس انجمن دام وطیور پاکستان اعلام کرد :"یارانه مربوط به صنعت مرغداری مستقیما به فروشندگان پرداخت می شود . این یارانه به ازاء هر کیلو گوشت مرغ  معادل 20 روپیه و برای هر دوجین (12 عدد ) تخم مرغ 12 روپیه در نظر گرفته شده است ."
در این همایش که وزیر کشاورزی و دامپروری نیز حضور داشت وی افزود:  این انجمن تا کنون مبلغ زیادی از یارانه را به طور منظم به فروشندگان پرداخت کرده است .
مشاور وزیر آقای یاسین چندین بار ارائه یارانه به بازارهای ماه رمضان در ایالت پنجاب را مطرح کرده و به موضوع پرداخت صدها هزار روپیه یارانه به بخش گوشت مرغ و تخم مرغ به صورت هفتگی تاکید کرد . وی گفت : این یارانه را در هفت روز اول طی یک چک سه روزه به مغازه داران پرداخت کرده است و قرار است که این یارانه هر هفته به طور منظم پرداخت شود .در صورت بروز هر گونه مشکل، مغازه داران باید مشکل خود را به همراه گزارش فروش هفتگی در ظرف سه روز با این انجمن در میان بگذارند .
او تاکید کرد که صنعت مرغداری یکی از زیر مجموعه های مهم در بخش کشاورزی پاکستان است و این صنعت از سال 1962 با ارائه محصولات مقرون به صرفه گوشت مرغ برای تامین نیازهای پروتئین حیوانی به این مردم خدمت کرده است .در حال حاضر 40 درصد از مصارف گوشتی کل کشور به گوشت مرغ تعلق دارد ضمن انکه این صنعت برای 500 هزار نفر اشتغال زایی بهمراه داشته است . 
او در آخر به این موضوع اشاره کرد که مناطقی که تولید مرغ در آنجا ناچیز است نیز از این کاهش نرخ مرغ در بازار های ماه رمضان بی بهره نماندند .

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com