انتشار قوانین جدید برای رفاه و آسایش طیور در کانادا

انتشار قوانین جدید برای رفاه و آسایش طیور در کانادا
دستورالعمل های جدید مراقبت از طیور توسط گروه های مرتبط با این حوزه در کانادا منتشر شد که هدف از آن ها بالا بردن استانداردهای رفاه دام و طیور است.
دستورالعمل اصلاحی مذکور، مراقبت و سازماندهی تخم مرغ های جوجه گیری، پرورش دهندگان طیور، جوجه ها و شترمرغ ها را در بر می گیرد.
این قانون توسط پرورش دهندگان جوجه کانادا، شورای فرآوری طیور و تخم مرغ، پرورش دهندگان شترمرغ کانادا، تولیدکنندگان تخم مرغ های جوجه گیری کانادا و شورای ملی مراقبت از دام و طیور در نظر گرفته شده است. 
کمیته ای متشکل از مزرعه داران، متخصصان در رفاه و آسایش طیور و نمایندگان دولت به کمک کمیته ای علمی این قانون را بسط دادند. 
ورنون فروز (Vernon Froese)، مرغدار و رییس کمیته بسط و اجرای قانون، اظهار داشت: "این آیین نامه، تداوم صنایع مرغداری کانادا و موفقیت مزرعه داران را تضمین می کند. کمیته ذی نفع مهم ترین کمیته در تضمین برقراری استانداردهای مراقبت از کیفیت دام و طیور است."
آیین نامه های کانادا دستورالعمل هایی را برای مراقبت و سازماندهی دام و طیور در سطح این کشور توسعه می دهند.
این آیین نامه ها موجب می شوند که با استفاده از مدیریت صدا و کارهای مربوط به رفاه دام و طیور از آن ها مراقبت شود و در نتیجه سلامت و آسایش آن ها بهبود یابد. همچنین این آیین نامه ها پایه و اساسی برای برنامه های ارزیابی مراقبت هستند.
دکتر یان دانکن (Ian Duncan)، متخصص رفاه طیور  در کمیته قانون گذاری گفت: "فرآیند تدوین قانون موقعیت مهمی را برای پیشرفت سیاست رفاه دام و طیور در کانادا فراهم می آورد. با تصویب این قانون گامی رو به جلو برداشته شده است."
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com