امضای قرارداد میان شرکت Zoetis و دپارتمان کشاورزی آمریکا برای تولید واکسن آنفولانزای پرندگان

امضای قرارداد میان شرکت Zoetis و دپارتمان کشاورزی آمریکا برای تولید واکسن آنفولانزای پرندگان
کمپانی Zoetis ذخایر دامپزشکی وزارت کشاورزی آمریکا را با مجوز محدود برایتهیه واکسن آنفولانزای پرندگان تامین می کند.
وزارت کشاورزی آمریکا به کمپانی Zoetis برای تولید واکسن های مبارزه با آنفولانزای پرندگان مجوز داد. این مجوز نیازمند 34.2 میلیون دوز واکسن آنفولانزای پرندگان، نوع H5N1، ویروس کشته شده، است و ارزش آن 3.42 میلیون دلار است که برای سال 2016 آماده می شود و واکسن دیگر 34.2 میلیون دوز دارد و ارزش آن 3.42 میلیون دلار است که در سال 2017 عرضه می شود.
وزارت کشاورزی آمریکا مجوز محدود به این واکسن داده است. این واکسن برای جوجه ها به منظور پیشگیری از بیماری ناشی از ویروس H5N1 آنفولانزای پرندگان در ماه مارس 2016 ساخته می شود.
جان شافر(Jon Schaeffer) مدیر خدمات پزشکی طیور در شرکت Zoetis گفت:"گسترش این واکسن بیشتر نشانگر تعهد قوی ما به تولیدکنندگان طیور است. ما آماده برای کمک به اجرای استراتژی واکسیناسیون هستیم فقط وزارت کشاورزی آمریکا باید تعیین کند که این استراتژی برای صنعت بهترین گزینه است. در ضمن، ما همچنان به حمایت خود از وزارت کشاورزی آمریکا و مشتریان ادامه می دهیم تا از وقوع آنفولانزای مرغی جلوگیری کنیم".
وقوع آنفولانزای به شدت بیماری زای پرندگان (HPAI) در طول فصل بهار و تابستان سال 2015 بزرگترین وضعیت اورژانسی تاریخ کشور را طبق گفته وزارت کشاورزی آمریکا به بار آورد. سال گذشته بیش از 49 میلیون پرنده از بین رفتند و علت آن ویروس HPAI بود که هم در پرندگان مهاجر و هم در طیور تجاری و خانگی در 21 استان وجود داشت.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com