افزایش صادرات گوشت مرغ برزیلی

افزایش صادرات گوشت مرغ برزیلی
بر اساس اعلام انجمن پروتئین حیوانی برزیل، صادرات گوشت مرغ در ماه جولای (تیر) به 371،100 تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 4 / 9 درصد افزایش داشته است. سود حاصله نیز افزایش داشته و به 8 / 771 میلیون دلار رسیده که برای ماه جولای یک نوع رکورد به حساب می‌آید.
رییس هیات مدیره ، رشد صادرات را به عملکرد واردکنندگان برجسته نسبت داد و گفت: حمل محموله های صادراتی به عربستان سعودی، ژاپن، چین و اتحادیه اروپا نسبت به دورۀ مشابه در سال گذشته افزایش داشته است و همین امر نقش بسزایی در افزایش سود این ماه داشته است.
صادرات گوشت مرغ به عربستان سعودی نسبت مدت مشابه در سال گذشته 47 / 2 درصد، ژاپن 37 / 40 درصد، چین 8 / 36 درصد و اتحادیه اروپا 24 / 16 درصد افزایش داشته است. 
به گفته معاون اتحادیۀ مرغداری برزیل ، بارش باران در جنوب برزیل حمل محموله های صادراتی را در ماه پیش با مشکل مواجه ساخت و هم اکنون این محموله انباشته شده و صادرات ماه جاری را بالاتر برده است.
صادرات سال جاری تاکنون به 274 / 2  میلیون تن رسیده است که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته 2 درصد افزایش داشته است. آسیا دومین خریدار بزرگ گوشت مرغ برزیل است و به دنبال آن آفریقا، اتحادیه اروپا و آمریکا در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند. 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com