پیشنهاد مشوق صادراتی 100 میلیارد تومانی به دولت را داده‌ایم

پیشنهاد مشوق صادراتی 100 میلیارد تومانی به دولت را داده‌ایم
پیشنهاد مشوق صادراتی 100 میلیارد تومانی جهت خروج ماهیانه 15 هزار تن تخم‌مرغ از کشور و همچنین خارج کردن 15 میلیون مرغ پایان دوره به دولت داده شده است.
هدایت اصغری اظهار داشت: 60 میلیارد تومان مشوق صادراتی به تخم‌مرغ و 40 میلیارد تومان برای خروج مرغ پایان دوره به دولت پیشنهاد شده ولی متأسفانه با تمام نامه‌نگاری‌های صورت گرفته با وزارت جهاد کشاورزی و ستاد تنظیم بازار کشور هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم.
آماده امضای تفاهم‌نامه‌ی بهداشتی عرضه‌ی خمیر مرغ با سازمان استاندارد هستیم
وی با بیان اینکه سازمان استاندارد و معاونت غذا و دارو استفاده از خمیر مرغ را در محصولات گوشتی ممنوع کرده‌اند تصریح کرد: این امر سبب شد تا مرغ پایان دوره‌ی ما از کیلویی 2 هزار تومان به 700 تومان برسد و ما نتوانیم کشتار وسیعی در خصوص این مرغ داشته باشیم.
اصغری با اشاره به اعلام آمادگی برای عرضه‌ی خمیر مرغ بهداشتی اضافه کرد: ما آماده‌ایم با حضور افرادی از سازمان استاندارد و همچنین معاونت غذا و دارو این کار را به صورت بهداشتی انجام داده و اگر هم در این زمینه تخلفی صورت گرفت با واحدهای مختلف برخورد شود.
وی در پایان یادآور شد: وزارت جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی اشکالی به استفاده از خمیر مرغ نمی‌گیرند بلکه سازمان استاندارد و معاونت دارو می‌گویند مرغداران از ضایعاتی که مصرف انسانی ندارد خودداری کنند و این خود سبب مشکلات و بحران در صنعت مرغداری کشور شده است.

 
نظرات شما
  •  

    شریفی گفت : ۹۳/۰۹/۰۱

    اگر هنر دارند خود اتحادیه وارد گود شود و با خرید و حذف مرغ پایان دوره، بازار را تنظیم کند

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com