محصولی جدید به نام ( ال متیونین) Methionine - L با نام تجاری (Met100- (L

محصولی جدید به نام ( ال متیونین) Methionine - L  با نام تجاری (Met100- (L
متیونین یک آمینواسید AA ضروری برای طیوراست که باید در خوراک طیور اضافه گردد. متیونین اولین آمینواسید عمل کننده برای طیور و آغازگر سنتز پروتئین می باشد و نقش عملکردی آن شامل افزایش ماهیچه، بهبود عملکرد ایمنی و تولید مثل است، همچنین متیونین به عنوان : دهنده گروه متیل و پیش ساز سیستئینی است که در ساخت گلوتاتیون ( یک آنتی اکسیدان قوی ) نقش دارد. متیونین و سیستئین به عنوان آمینو اسید های گوگرد دار شناخته می شوند که برای تشکیل پرمورد نیازند. در جوجه های گوشتی افزایش متیونین جیره غالبا در مراحل آخر تولید  برای افزایش وزن عضله سینه به کار می رود.
1- متیونین  برای رشد و عملکرد بهتر تولید یک ماده حیاتی محسوب می شود.
2- L-MET 100  فرم صد در صد فعال متیونین از لحاظ بیولوژیکی است.
3- همه آمینو اسید ها بجز گلیسین دو فرم ایزومری دارند بصورت قراردادی این فرم ها به نوع L  و D معروفند که هر دو آنالوگ های اشکال چپ و راست دست می باشند . در تمام پروتئین های حیوانی تنها فرم L  از لحاظ بیولوژیکی فعال می باشد.
4- محصول L- MET 100  در یک فرآیند تخمیر طبیعی دوستدار طبیعت تولید می گردد .
5- DL  متیونین تجاری موجود در بازار به روش شیمیایی و با استفاده از مواد اولیه با منشا نفت خام ( منبعی تجدد ناپذیر ) از جمله سیانید ، آکرولئین و آمونیاک و  .... و با استفاده از ماشین آلات صنعتی تولید می گردد که ماده حاصل مخلوطی از ایزومرD  و ایزومر L ( 50:50) می باشد . 50 درصد ایزومر D حاصل ماده ای ناخواسته و غیر مطلوب محسوب می شود.
6- L- MET 100   شرکت CJ  به جای تولید به روش مصنوعی و شیمیایی از طریق پروسه تخمیر طبیعی تولید می گردد و مواد خام مورد استفاده در تولید آن منابعی تجدید پذیر دارند.  این محصول صددر صد حاوی ایزومر L فعال می باشد.
7- فرم  L متیونین تنها فرم موجود در بافت و عضلات است که در ساخت پروتئین ها مشارکت دارد و آنزیم های بافتی بدن نیز تنها به ایزومرL  تمایل دارند.     
8- ایزومر D متیونین که در مخلوط راسمیک  DL متیونین تولید شده به روش های شیمیایی وجود دارد، باید در ابتدا به ایزومر L تبدیل گردد تا بتواند در متابولیسم های سلولی شرکت کند . L متیونین هنگامی که از مخاط روده جذب می شود بطور کامل و بدون تغییر قابل استفاده توسط پرنده می باشد و حتی در مرحله اول در دیواره روده نقش محافظت و نگهداری از پیوستگی و سلامت دیواره روده را بر عهده دارد.
9- L  متیونین با دسترسی زیستی 100 درصد،  تنها توسط CJ- Cheiljedang  تولید می گردد. L- MET 100  حداقل 10 درصد دسترسی زیستی متیونین را افزایش می دهد.     
طبق آزمایشات انجام گرفته در چندین موسسه تحقیقاتی شناخته شده بین المللی L – MET 100  دسترسی زیستی نسبی بالاتری در مقایسه با DL – Methionine   داشته و سبب بهبود ضریب تبدیل خوراک ، میانگین افزایش وزن روزانه و کل وزن شده است .

مزایای کلی L- MET 100 به شرح زیر می باشد
افزایش وزن سریع
دسترسی زیستی عالی
اولین ال متیونین صد در صد خالص خوراک طیور
از آنجایی که این فرم متیونین در فرآیند تخمیر تولید می گردد ، کارایی و قابلیت تغذیه طیور را افزایش میدهد.
دفع نیتروژن را کاهش و در مقابل ، رشد عضلات را افزایش میدهد.
 
نظرات شما
  •  

    نادیا گفت : ۹۴/۰۳/۰۳

    آقای غفاری و گروه علمیشان باید تشریف ببرند زرژشک پاک کنند.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com