واحد تولید مرغ گوشتی آلوارس جوجه اردبیل افتتاح شد

واحد تولید مرغ گوشتی آلوارس جوجه اردبیل افتتاح شد
همزمان با گرامیداشت سومین روز ایام‌الله دهه فجر و با حضور استاندار اردبیل واحد تولید مرغ گوشتی آلوارس جوجه اردبیل در شهر سرعین به بهره‌برداری رسید.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که امشب در این مجموعه تولیدی و با حضور معاون تولیدات دامی وزیر جهاد کشاورزی، استاندار اردبیل، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و فرماندار و جمعی ازمسئولان و تولیدکنندگان در این مجموعه تولیدی در شهر سرعین برگزار شد این واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری 58 میلیارد ریال به بهره ‌برداری رسید.
مدیر واحد تولیدی آلوارس جوجه اردبیل گفت: ما با بهره‌گیری از تجارت خود این مجموعه را در تقویت صنعت طیور و تولید جوجه یک روزه فعال کردیم تا بتوانیم حرکت مثبت و سازنده‌ای را در این  عرصه انجام دهیم.
ناصر ضیغمی اظهار کرد: ما در کمتر از شش ماه با بهره‌‌گیری از ظرفیت 12 هزار نفر کار روزانه این پروژه را  با سرمایه‌گذاری 58 میلیارد ریال به انجام رساندیم که علیرغم وعده‌های  بانک سپه در پرداخت تسهیلات هیچ وام و تسهیلات را در راه‌اندازی این مجموعه دریافت نکردیم.
وی عنوان کرد: این مجموعه  در 7 هزار و 800 متر مربع و با ظرفیت 38هزار و 500 قطعه راه‌اندازی می‌شود و  توان اشتغالزایی برای 35 نفر را به صورت مستقیم و 15 نفر را به صورت غیرمستقیم دارد.
ضیغمی افزود: فاز دو م این کارخانه با ظرفیت 35 هزار قطعه با پشتیبانی مسئولان در سال آینده تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد و با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی این منطقه امکان تولید مرغ مادر و جوجه یک روزه را در این باب فراهم کرده است ‌تلاشمان بر این است تا بتوانیم از این بستر به وجود آمده در مسیر تقویت تولیدات در این عرصه استفاده کنیم.
مدیر واحد تولیدی آلوارس جوجه اردبیل، سیاست دولت را در حمایت از سرمایه‌گذاران و ایجاد  فرصت اشتغال یادآور شد و گفت: ما می‌توانیم با بهبود کیفیت تولید هم در عرصه تامین نیازهای داخلی و هم حوزه صادرات به خوبی عمل کرده و زنجیره‌های تولید و عرضه مناسبی را در این بخش فراهم آوریم.
ضیغمی در پایان چنین توضیح داد: برای راه‌اندازی فازهای دوم و سوم این کارخانه شامل واحد جوجه‌‌ریزی 210 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که ما در وهله او با بهره‌برداری  از تسهیلات صندوق توسعه ملی و در وهله دوم تامین بودجه مورد نیاز به نتیجه برسد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com