تولید و توزیع مستمر واریته آربراکرز در دستور کار است

تولید و توزیع مستمر واریته آربراکرز  در دستور کار است
تصویر:کشاورزی سنتی و مدرن
شرکت اجداد سپید طیور پارس نیاک نماینده رسمی نژاد آربراکرز در ایران، تولید و توزیع مستمر جوجه یکروزه مادر - پدر گوشتی آربراکراز را در دستور کار خود قرار داده است.
روابط عمومی شرکت فوق اظهار داشت: برنامه ریزی های تولید مطابق با استانداردهای  معروف  و مقبول همراه با پشتیبانی خدمات فنی و انتقال دانش نوین مرغداری و نهایتا! ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان از اواخر سال 92  و به صورت جدی  آغاز شده است و با توجه به پتانسیل و سابقه این نژاد در دنیا و ایران انتظار می رود جایگاه شایسته خود را در  زنجیره تولید گوشت مرغ کشور بدست آورد.
بنا به اعلام روابط عمومی شرکت اجداد سپید طیور پارس نیاک، این شرکت در تیر ماه سال 93 اقدام به جوجه ریزی یک گله اجداد گوشتی آربراکرز به تعداد 22 هزار قطعه خط D به همراه سایر خطوط آن نموده است که جوجه های یکروزه آن در بهمن ماه سال 93 جذب واحدهای مرغداری گوشتی کشور خواهد شد.

 
نظرات شما
  •  

    محمدعلی دارافرین گفت : ۹۳/۰۷/۰۱

    باتوجه به اینکه تولیدکنندگان ماازدستاوردهای علمی تحقیقات وترویج محروم میباشند اگرایده جدید ویافرآورده ای نوبه بازار عرضه شودکه استفاده ازآن نیاز به تغییردرروش کاروباریسک کردن همراه باشد قبول آن درصنعت پرورش مرغ بسیار سخت خواهد بود هرچند که وابسته بودن و عادت کردن به روش سنتی موجودکاردرستی نیست ونیاز به تحول میباشد مطمئن باشیم که تنها جوجه مطرح فعلی درآینده صفات اولیه خود راازدست خواهددادبناچار نیازمند جایگزین خواهیم شدلذاتولیدکنندگان جوجه باید باتبلیغات علمی وترویج منطقی جایگاه خودرابازیابند

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com