ثبت نام و رزرو غرفه جهت حضور در نمایشگاه VIV بانکوک و روسیه

ثبت نام و رزرو غرفه جهت حضور در نمایشگاه VIV بانکوک و روسیه

پس از برگزاری نمایشگاه های آسیای VIV در کیش ( ایران ) ابوظبی ( امارات ) به زودی در مناطق بعدی یعنی بانکوک ( تایلند ) و مسکو ( روسیه ) شاهد برگزاری نمایشگاه های تخصصی VIV خواهیم بود.
روابط عمومی شرکت سان صفا ( نماینده شرکت نمایشگاهی VIV در ایران ) آغاز ثبت نام جهت رزرو غرفه برای شرکت های ایرانی مبنی بر حضور در این دو نمایشگاه را اعلام نموده و از متقاضیان جهت تعیین متراژ مورد نیاز به همراه وسایل درخواستی خود دعوت به ثبت سفارش و تکمیل فرم های مربوطه نموده است.
به لحاظ موقعیت جغرافیایی هر دو نمایشگاه می توان به عمده ترین خصوصیت بارز این دو رخداد که همان قابلیت نمایش قدرت صنعت مرغداری ایران در منطقه می باشد اشاره کرد و این فرصتی است که شاید امروز و با شرایط سیاسی کنونی کشور بهترین زمان برای ارزیابی بازارهای منطقه باشد.
مخاطبین و فعالین اقتصادی و تولیدی کشور که دارای کالا یا محصولاتی برای نمایش و به دنبال بازاریابی آن در منطقه هستند می توانند با مشخصات تماسی که در فرم های زیر به آن اشاره شده است تماس حاصل نموده و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایند.
ازآنجایی که برنامه ریزی جهت رزرو غرفه ها به صورت بین المللی می باشد، به همین خاطر تاخیر در ثبت نام می تواند بر روی میزان متراژ و محل مورد نظر شما جهت ایجاد غرفه تاثیر گذار باشد.
بازار منطقه را از دست ندهید و ایمان داشته باشید که بازاریابی نیاز به نمایش محصول و معرفی علمی و عملی آن دارد.

 

 

 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com