رونمایی از محصول جدید L-met100 / مرغداران ایرانی لایق بهترین ها هستند

رونمایی از محصول جدید L-met100  / مرغداران ایرانی لایق بهترین ها هستند

شرکت مرغ نوجان با بخشهای مختلف بازرگانی، فنی، فروش، مالی و انبار با بیش از 50 نفر پرسنل و 4 دفتر با سابقه 30ساله، تجارت مواد اولیه خوراک دام و طیور را از بازارهای جهانی با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت تهیه و وارد کشور نموده و در اختیار تولید کنندگان و مصرف کنندگان ایرانی قرار می دهد. عمده کالاهای وارد شده توسط این شرکت در افزودنی های خوراک طیور(ال - متیونین  و ال- لیزین) و همچنین ذرت و کنجاله سویا می باشد.
حضور مستمر این شرکت و داشتن مشتریان بارز و بزرگ در صنعت طیور و دامپروری کشور کیفیت محصولات عرضه شده توسط این شرکت را تایید می‌کند در بین متخصصان،تولیدکنندگان و شرکت های مطرح این عرصه محصولات عرضه شده توسط شرکت مرغ نوجان شناخته شده است و نام این شرکت تضمین کیفیت فرآورده حاصل خواهد بود. حضور و فروش در بیشتر استان های کشور موید پذیرش همگانی " شرکت مرغ نوجان " به عنوان یک برند برتر است.
این شرکت به تازگی به عرضه محصول جدیدی بنام ال - متیونین پرداخته است که دارای ویژگی های برتری نسبت به دی ال - متیونین می باشد، این مزایا:
 1- دسترسی زیستی عالی 2- اولین ال متیونین صد در صد خالص خوراک طیور 3- از آنجایی که این فرم متیونین در فرآیند تخمیر تولید می گردد ، کارایی و قابلیت تغذیه طیور را افزایش میدهد. 4- دفع نیتروژن را کاهش و در مقابل ، رشد عضلات را افزایش میدهد.

رونمایی از محصول جدید عرضه شده

7 مرداد 94، شرکت مرغ نوجان از فعالان و بزرگان صنعت مرغداری و دامپروری در دفتر مرکزی این شرکت دعوت نمود تا ضمن ارائه تحلیل‌های علمی و اقتصادی در ارتباط با معرفی محصول جدید عرضه شده، آنان را از موقعیت و جایگاه بسیار خوب این فرآورده‌ در بازارهای جهان, و به زودی در ایران آشنا سازد،

در این جلسه شرکت های چون؛ شرکت خوراک دام پارس، شرکت دان و علوفه شرق، شرکت صبا طیور پارس، گروه دکتر حسین زاده، شرکت کیمیا گل فام و تعداد دیگری از فعالان این عرصه حضور داشتند.


مشاهده سایر عکس های مربوط به این نشست

 پس از مراسم معارفه و آشنایی مدعوین با یکدیگر، بروشورهای معرفی محصول عرضه شده جدید بین میهمنان توزیع شد تا در جریان آخرین محصول عرضه شده این شرکت قرار بگیرند.
مهندس غفاری ضمن خیرمقدم به میهمانان گفت: آنچه که اکنون شرکت مرغ نوجان به آن دست یافته است نمایندگی یکی از شرکت های بزرگ جهانی است که سال ها در زمینه های مختلف تجاری و تولیدی مشغول بود از جمله آن تولید غذای دام و حیوانات خانگی و نیز پرورش حیوانات اهلی (با ۱۹ کارخانه تولیدی و بیش از ۱٫۰۰۰ مزرعه پرورش) می باشد.
مهندس غفاری در این مراسم با ذکر تاریخچه‌ای از شرکت مرغ نوجان اظهار داشت: سال ها پیش که به عنوان یک تولیدکننده در صنعت مرغداری آغاز به کار کردم، همیشه وجود انحصار برای برخی نهاده ها و مشکلات تامین آن برای مرغداران یکی از دغدغه های اصلی من بوده است و متیونین از جمله این نهاده بوده که در کشورهای اروپایی و آمریکایی تولید می شد و توزیع آن در ایران تابع بازار سیاه مافیای است.  انحصار اجباری که کشورهای اروپایی با این کالای استراتژیک در ایران ایجاد کرده بودند و مشکلاتی که به عنوان یک تولیدکننده در رابطه با تامین این نهاده اساسی و هزینه بسیاری که بر مرغداران تحمیل می کرد، مرا به این سمت سوق داد که این انحصار باید شکسته شود.
مرغداران ایرانی لایق بهترین ها هستند
سه سال پیش با تحقیقاتی که توسط متخصصان شرکت انجام شد متوجه شدیم که شرکت های غیر اروپایی به دنبال تولید این نهاده کلیدی صنعت مرغداری می باشند و شرکت بزرگ CJ موفق به تولید این نهاده کلیدی صنعت مرغداری به روش طبیعی و ارگانیک بدون استفاده از مواد شیمیای شده است که با اقبال بسیاری خوبی نیز در کشورهای اروپایی و و سرتاسر آمریکا مواجه شده است. شرکت مرغ نوجان با پذیرش و صرف هزینه بسیار در انجام تحقیقات به این یقین رسید که متیونین تولید شده توسط شرکت CJ می تواند یکی از بهترین ها از این نوع باشد زیرا مرغداران ایرانی لایق بهترین ها هستند. شرکت مرغ نوجان بعنوان اولین شرکت ایرانی با شرکت CJ وارد مذاکره شد و با تلاش های زیاد صورت گرفته و با استفاده از سرمایه و امکانات خود اقدام به تهیه این نهاده کرده تا بتواند در سرتاسر ایران نیاز مرغداران را تامین کند.

مزیت ال - متیونین انتخاب برتر

مهندس غفاری در ادامه افزود: از مزیت های عرضه فرم جدید متیونین علاوه بر شکستن انحصار و از بین رفتن بازار سیاه ایران می توان به طبیعی بودن آن با منشاء تخمیر اشاره کرد که عاری از مشکلات مواد شیمیایی و آثار مخرب آن در فیزیولوژی حیوان و انسان است، همچنین ثابت شده که تولید و بهره وری را در واحدهای مرغ گوشتی و تخم گذار افزایش می دهد. می توان به یقین گفت که نقش بسیار موثری در بهبود سلامت مرغ و بهره اقتصادی در واحدهای مرغداری خواهد داشت و انتخاب برتر برای مرغداران ایرانی خواهد بود. 

مهندس غفاری با تاکید بر اینکه باید به دنبال برندسازی و صادرات در صنعت مرغداری کشور باشیم گفت: رسیدن به صادرات درخور، نیازمند توجه به همه حلقه ها درگیر در تولید مرغ می باشد، یکی از این حلقه ها؛ بخش تامین خوراک و دان با کیفیت و سلامت می باشد که 70 درصد هزینه های تولید را به خود اختصاص می دهد. ال - متیونین با منشاء طبیعی تخمیر را می توان به عنوان یکی از نهاده های با کیفیت و سلامت که بهره اقتصادی مناسب نیز دارد در جیره مرغ بکارد برد.
قدمی که شرکت مرغ نوجان برداشته است هرچند کوچک، خدمتی برزگ برای صنعت مرغداری خواهد بود. اگر هر کدام از شرکت ها و بخش های مختلف صنعت با این قدم کوچک ما همراه شوند تحویلی بزرگ در صنعت مرغداری اتفاق خواهد افتاد و تولیدات کشور به سمت سلامت و پیدا کردن بازار مناسب خود در سراسر جهان خواهد رفت.

مشاهده سایر عکس های مربوط به این نشست

 
کلمات کلیدی ال متیونین مرغ نوجان
نظرات شما
  •  

    علی گفت : ۹۴/۰۵/۰۸

    درود بر شرکت مرغ نوجان و آقای غفاری

    پاسخ...
  •  
    گفت : ...

    اسماعیل اذرهوش گفت : ۹۴/۰۵/۱۲

    با سلام عرض ادب
    وظیفه خود میدانم از زحمات کلیه کارکنان شرکت مرغ نوجان که با برگزاری همایش و معرفی محصول جدید ( ال مت 100 ) تلاش و کوشش نمودند تشکرو قدانی نمایم

    پاسخ...
  •  
    گفت : ...

    شرکت مرغ نوجان گفت : ۹۴/۰۵/۱۴

    تشکر

    پاسخ...
  •  

    شهاب گفت : ۹۴/۰۵/۲۴

    با سلام
    شما در همین سایت مطلبی دارید با عنوان"مقایسه ارزش تغذیه ای ال – متیونین در مقابل دی ال - متیونین"
    که نهایتا به این نتیجه رسیده بین دو فرم متیونین اختلافی وجود ندارد. که ده مقاله معتبر را رفرنس داده اید.
    ممنون میشم اگر ابهام بنده رو بر طرف کنید.

    پاسخ...
  •  

    رضا محسنی گفت : ۹۴/۰۶/۰۸

    با سلام
    اینکه یه شرکت یک جنس وارد کند وکارمنداش تبریک بگن دلیل بر خوب بودن کالا نمی باشد . باتشکر

    پاسخ...
  •  

    محمد پسندیده گفت : ۹۴/۰۶/۰۹

    سلام.خسته نباشید میگم بهتون.من تو روستا زندگی میکنم ویک جفت بوقلمون دارم .بوقلمون نر چند وقتی میشه کم اشتها شده و صدا از خودش در نمیاره وانگار تو دهنش آب جمع شده که نمیذاره صداش در بیاد چیکار کنم ممنون

    پاسخ...
  •  
    گفت : ...

    مجید گفت : ۹۴/۰۸/۱۱

    http://www.itpnews.com/almy/mghaysh-arzsh-tghzyh-ay-al-mtyvnyn-dr-mghabl-dy-al-mtyvnyn.aspx?Itemid=352

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com