راه اندازی بخش انگلیسی و بین المللی شبکه خبری و اطلاع رسانی مرغداری و دامپروری ITPNews

راه اندازی بخش انگلیسی و بین المللی  شبکه خبری و اطلاع رسانی مرغداری و دامپروری ITPNews

شبکه خبری و اطلاع رسانی موسسه I.T.P بزرگترین شبکه اطلاع رسانی و توزیع خبر در صنعت مرغداری و دامپروری ایران می باشد که دارای 120 هزار بازدید کننده در روز است. این پایگاه اطلاع رسانی جزو 50 سایت تخصصی معتبر فعال در ایران می باشد ( کلیه صنایع و اصناف ایران ) و دارای بالاترین امنیت اطلاعات کاربر است و به عنوان موثق ترین شبکه اشاعه اطلاعات در صنعت مرغداری با 83 درصد رضایت کاربران ( آمار مربوط به سال 1391 ) می باشد.
موسسه I.T.P با هدف معرفی صنعت مرغداری ایران، خاورمیانه و آسیا به دنیای بزرگ مرغداری و دامپروری، در اول اسفند ماه و در بزرگترین نمایشگاه بین المللی ایران ( VIV جزیره کیش ) بوسیه رئیس دفتر طیور وزارت جهادکشاورزی ایران - جناب آقای مهندس ترکاشوند - افتتاح گردید.
آقای مهندس ترکاشوند در این خصوص اظهار داشتند: موسسه I.T.P به خودی خود در منطقه بسیار خوب عمل کرده است و همواره اعتقاد بر این است که این سایت بزرگ ترین سایت اطلاع رسانی در زمینه مرغداری و دامپروی در ایران و آسیا می باشد .
وی ادامه داد این موسسه کارهای بزرگ و شایسته ای را در صنعت مرغداری ایران انجام داده است که باید مورد تقدیر تشکر قرار گیرد و امیدواریم مثل همیشه شاهد نوآوری و خلاقیت های بزرگی از سوی این موسسه باشیم.
مهندس ترکاشوند گفت : شبکه خبری I.T.P یک شبکه مطمئن و موثق و دور از حاشیه بوده و همواره از آن برای آگاهی و آگاه نمودن استفاده می شود.
ترکاشوند ضمن تشکر از کلیه پرسنل I.T.P به صورت اختصاصی از مدیر بین الملل موسسه I.T.P تشکر کرده و راه اندازی این بخش را یک گام بزرگ در منطقه دانست و اعلام کرد: خلاء چنین پایگاه اطلاع رسانی در ایران و منطقه احساس می شد و امیدواریم با راه اندازی بخش انگلیسی سایت ITPNews.com این خلاء برداشته شود و بتوانیم پتانسیل های صنعت مرغداری ایران را به تمام جهان معرفی کنیم. وی خاطر نشان کرد که برای ایشان این امر قطعی است که موسسه I.T.P می تواند پل های اقتصادی بزرگی را بین ایران و جهان مرغداری برقرار کند.
جناب آقای ترکاشوند از سرکار خانم نداترابی نیا - مدیریت بین الملل موسسه I.T.P خواستند در نیل به این هدف کوشا و جدی باشند و با اهداء هدیه ای به وی، از ایشان تشکر و قدردانی نمودند.
 





 

بخش انگلیسی این سایت با وارد کردن واژه en /  در انتهای آدرس سایت ITPNews قابل مشاهده می باشد، همچنین لینک بخش انگلیسی این سایت در بالای تمام صفحات و در منوی بالایی ( نارنجی رنگ ) قابل مشاهده و دسترس می باشد.

این بخش به زودی شاهد نوآوری های جدیدی خواهد بود که با اطلاع رسانی های بیشتر شما را از آن آگاه می سازیم.

ورود به بخش انگلیسی سایت

 
کلمات کلیدی i.t.p سایت انگلیسی
نظرات شما
  •  

    از آمل گفت : ۹۲/۱۲/۰۶

    خیلی باعث افتخاره. بهتون خسته نباشید میگم

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com