پروژۀ عظیم توسعۀ تولیدات مرغداری اوکراین تا 50 درصد

پروژۀ عظیم توسعۀ تولیدات مرغداری اوکراین تا 50 درصد
کمپانی عظیم تولیدات مرغداری اوکراین MHP از پروژۀ بزرگ 5 سالۀ خود پرده برداری کرد. مدیر ارشد مالی این کمپانی خانوم Victoria Kapelyushnaya اظهار داشت تا 5 سال آتی ظرفیت تولیدات مرغداری MHP با 50 درصد افزایش به 900 هزار تن خواهد رسید.
طبق گفته های ایشان، تولیدات MHP در سال جاری به 600 هزار تن خواهد رسید که در اینصورت تولیدات در سال جاری 79 / 9 درصد یا 53.500 تن در مقایسه با سال 2014 میلادی رشد داشته است.
طبق اطلاعات موجود ، هزینۀ سرمایه گذاری این کمپانی برای توسعۀ پروژه 150 – 170 میلیون دلار خواهد بود.
مدیر عامل MHP اذعان داشت : در اولین فصل سال 2015 میلادی ، این کمپانی سعی در توسعه و پیشرفت داشت. ما تاکنون موفق به احداث واحدهای جدید مرغ مادر و گوشتی شده ایم. همچنین در نظر داریم یک کارخانۀ فراوری سویا نیز احداث کنیم. بدین ترتیب چرخۀ کار زنجیره ای ما قویتر و MHP در زمینۀ تولیدات پروتئینی و تخم مرغ نطفه دار هرچه بیشتر بی نیاز و مستقل می گردد.
وی همچنین افزود : به دنبال درگیری های موجود در اوکراین و نیز از دست دادن فارم Shahtrasky Nova که در منطقۀ شورش واقع شده و از سال گذشته تاکنون هیچ فعالیتی نداشته ، در حال حاضر مجبور به سرمایه گذاری در تأسیسات جدید برای تولید تخم مرغ های مادر هستیم . فارم نامبرده پیش از این 30 درصد تخم مرغ های مادر برای فارم های گوشتی MHP را تأمین می کرد.


 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com