نمایشگاه VIV ایران از آخرین عملکرد خود گزارش می دهد

نمایشگاه VIV ایران از آخرین عملکرد خود گزارش می دهد
روابط عمومی نماینده VIV در ایران از روند عالی و رو به توسعه نمایشگاه VIV امسال ایران گزارش های مثتبی را ارائه داده است. این گزارشها از سوی نشریات تخصصی بین المللی مرغداری و دامپروری در کشورهای همسایه و حتی دفتر مرکزی VIV اروپا بسیار مثبت ارزیابی شده است.
VIV پس از از یازده سال و برای اولین بار در سال 1392 قهر خود را در نمایشگاه کیش شکست و ایران را وارد تقویم نمایشگاهی خود نمود و امروز رسانه های بین المللی من جمله الدواجن ( رسانه معتبر تخصصی در حوزه خاورمیانه و کشورهای عربی ) و سایر نشریات آمریکایی و اروپایی در خصوص این نمایشگاه اطلاع رسانی های وسیعی نموده اند.
هم اکنون وزارت جهادکشاورزی با تشکیل کارگروه تخصصی خود و با همکاری تشکل ها و اتحادیه موضوع این نمایشگاه را پیگیری می کند و این حرکت از سوی مقامات دولتی علاوه بر قوت قلبی که به مجریان این نمایشگاه می دهد، از اهمیت بالایی برای هر چه بهتر برگزاری نمودن این نمایشگاه برخوردار است. بنا به اعلام مدیریت شرکت سان صفا، رسانه های سمعی و بصری صدا و سیما نیز اقدام به ارائه گزارش های مناسبی از اولین دوره این نمایشگاه و  نمایشگاه پیش رو نموده اند. بنا به اعلام روابط عمومی نماینده VIV در ایران، رایزنی های لازم با اتاقهای بازرگانی کشورها انجام شده است و تیم هایی از اوکراین، افغانستان، قزاقستان و ارمنستان برای ایجاد و افزایش ارتباطات تجاری خود برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند.
مهندس رهبر-مدیریت شرکت سان صفا- طی گزارشی اختصاصی اذعان داشت که برنامه ریزی مطلوب و آسانی به منظور ارائه خدمات حمل و نقل، ترخیص کالا از داخل و خارج کشور، ساخت غرفه، تامین لوازم مورد نیاز مشارکت کنندگان صورت پذیرفته است . وی در خصوص اطلاع رسانی فرا مرزی این رویداد بزرگ نیز اعلام کرد علاوه بر درج تبلیغات در نشریات و وب سایت های بین المللی، حضور مستقیم به عنوان غرفه دار در نمایشگاه های بین المللی و ثبت نام بازدیدکننده و غرفه دار در نمایشگاه های برون مرزی، این نمایشگاه را بسیار و بیش از پیش مورد توجه فعالین منطقه قرارداده است.
وی یادآور شد روند ثبت نام و جذب غرفه دار از داخل و خارج همچنان ادامه دارد و کشورهای عضو VIV حتما باید از طریق شرکت اصلی VIV اقدام به ثبت نام نمایند.  این نمایشگاه از 29 بهمن تا 1 اسفند ماه سال 1393 در جزیره زیبای کیش، برگزار خواهد شد.
تماس : 66574632 و 66927433

 
کلمات کلیدی viv viv iran viv ایران
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com