نمایشگاه توسعه صادرات و رونق صنعت دام، طیور و آبزیان در تبریز برگزار می‌شود

نمایشگاه توسعه صادرات و رونق صنعت دام، طیور و آبزیان در تبریز برگزار می‌شود
سیزدهمین نمایشگاه توسعه صادرات و رونق صنعت دام، طیور و آبزیان ایران 30 تیر تا 2 مرداد در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تبریز از 30 تیر تا 2 مرداد 1394 در مرکز نمایشگاهی بین المللی تبریز و در فضایی بالغ بر 14 هزار متر مربع برگزار می‌شود.
این رویداد در شمال غرب کشور به عنوان یک رویداد اقتصادی و تجاری تلقی می‌شود که عرصه مبادلات بازرگانی میان بازار کشورهای  خارجی همجوار را فراهم می‌سازد و خود به کانون دیدارهای تجاری و صادرات فرآورده‌های دام و طیور تبدیل خواهد شد.
براساس این گزارش: این رخداد  فرصتی منحصر به فرد برای جذب سرمایه گذاری ، انتقال دانش فنی و تبادل نوآوری و فن آوری ها است.
اقدامات  و تدابیر اندیشیده شده برای تسهیل حضور غرفه داران و بازدیدکنندگان از داخل و خارج از کشور اطلاع رسانی گسترده در رسانه های تخصصی بین المللی و داخلی، ارائه خدمات و تسهیلات در زمینه حمل و نقل، ترخیص کالا، ساخت غرفه، تامین لوازم نمایشگاهی، خدمات ویزا ، بلیط و هتل و تسهیلات سفر به شهر تبریز و ایجاد فرصت و امکان تهیه بلیط آنلاین و رزرو هتل برای اتباع خارجی است.
ایانا در این خصوص گفته است، در این نمایشگاه میزگردهای تجاری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری منتهی به VIP–LOUNGE؛ بازدیدهای تخصصی از کارخانه‌های خوراک دام و طیور، کشتارهای صنعتی و صنایع فراوری محصولات پروتئینی و لبنی، بسته‌بندی، فارم‌های نمونه پرورش و شرکت در سیتی تور تبریز شامل موزه، آثار تاریخی، بازار، سرو غذاهای محلی و حلال ازجمله تدارکات برگزارکننده برای برگزاری نمایشگاهی است که به‌عنوان یک رویداد اقتصادی و تجاری تلقی می‌شود که عرصه مبادلات بازرگانی میان بازار کشورهای خارجی همجوار را فراهم می‌سازد و خود به کانون دیدارهای تجاری و صادرات فرآورده‌های دام و طیور تبدیل خواهد شد و این رخداد فرصتی منحصر به فرد برای جذب سرمایه‌گذاری، انتقال دانش فنی و تبادل نوآوری و فناوری‌ها است.
 
کلمات کلیدی نمایشگاه تبریز
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com