نمایشگاه دام و طیور جزیره کیش ایران به صورت رسمی وارد تقویم نمایشگاهی VIV شد

نمایشگاه دام و طیور جزیره کیش ایران به صورت رسمی وارد تقویم نمایشگاهی VIV شد

از شنبه 14 تیر ماه 1393 ثبت نام دومین دوره نمایشگاه بین المللی دام و طیور ایران-کیش آغاز خواهد شد. نمایشگاهی که توانست با تمام پتانسیل های خود، بهترین نتیجه را عاید صنعت مرغداری ایران نماید.  طوری که نمایندگان VIV اروپا رضایت صد در صدی خود را از این نمایشگاه اعلام کردند.

متن منتشر شده نمایندگان VIV اروپا از بازدید از نمایشگاه فوق را می توانید در این لینک مشاهده نمایید ( مشاهده متن )

اما این پیشرفت و این توسعه بازار و نمایش صنعت مرغداری در منطقه باب میل کشور همسایه ایران یعنی ترکیه نبود. چرا که VIV ترکیه خود را صاحب بدون رقیب VIV در منطقه برای نمایش قدرتمندی های صنعت مرغداری می داند .
برگزاری جلسات متعدد و متقاعد کردن VIV ترکیه بابت به رسمیت شناختن VIV ایران به عنوان نماینده خلیج فارس کار آسانی نبود اما ترکیه ای ها توان مقابله با منطق مطلق این موضوع را نداشتند.
هم اکنون و بنا به اعلام VIV ، شرکت سان صفا، نماینده VIV در ایران است و این شرکت گواهی های بین المللی لازم را در خصوص برگزاری نمایشگاه های بین المللی را از UFI اخذ نموده است.

فیلم پخش شده از نمایشگاه کیش از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
{tor_mjvideo}poster=photos/itpvp/pic/movies/Film_ITPNews_VIV-92.jpg src=photos/itpvp/movies/ITPNews_kish_VIV_2014.flv{/tor_mjvideo}

هرچند VIV ایران به عنوان یک نمایشگاه بزرگ در منطقه قد علم کرده است اما باید این باور و این اراده و حتی این تعهد برای سان صفا ایجاد شود که شرکت کنندگان در این نمایشگاه، قصد معرفی خود به مرزهای خارج از ایران را دارند و تمایل دارند تا داد و ستدهای خود را منطقه خلیج فارس و آسیا به نمایش بگذارند.
اطلاع رسانی بسیار وسیع در منطقه، تبلیغات هدف دار در منطقه و ایجاد خطوط پروازی از عمده ترین خواسته های شرکت کنندگان در دوره قبل بوده است.

عکس های نمایشگاه دوره اول را می توانید از اینجا مشاهده نمایید ( مشاهده عکس ها )

اما امتیازی که VIV مرکزی به ایران داده است، امتیازی است سوای خوب و بد بودن نمایشگاه در دوره های قبل، باید در حفظ آن و بالا بردن سطح کیفی آن کوشا باشیم.
درج تقویم این نمایشگاه در تقویم نمایشگاه بین المللی، کار آسانی نیست که گمان کنیم با ارسال چند نامه و چند هدیه و ... به آن برسیم. این امر بسیار دشوار و با در نظر گرفتن استانداردهای بین المللی به نتیجه رسیده است و وظیفه هر فرد فعال در صنعت مرغداری و دامپروری می باشد که برای حفظ این امتیاز در ایران کوشا باشد

لینک های درج تقویم نمایشگاه کیش در تقویم های بین المللی و بازخورد نمایشگاه کیش در ژورنال های تخصصی مطرح در دنیا را در زیر مشاهده نمایید.

http://www.wattagnet.com/Kish_Island_VIV_show_brings_more_than_3_000_visitors.html
http://www.wattagnet.com/Events.aspx?id=168424
http://www.vivasia.nl/en/Bezoeker/RoadShow.aspx

 

 تلفن رزرو، ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر :
66927433 - 021


 
کلمات کلیدی viv iran viv ایران
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com