کاهش 25 درصدی درآمد خالص شرکت JBS برزیل

کاهش 25 درصدی درآمد خالص شرکت JBS برزیل

شرکت JBS که در زمینه تولیدات گوشت مرغ فعالیت دارد اعلام کرد که درآمد خالص این شرکت در دومین فصل سال مالی 2014 میلادی، 25 درصد افت خواهد داشت. در حالی که سود خالص این شرکت افزایش پیدا کرده موفقیت مالی این شرکت با رکود مواجه شده است. 

تخمین زده می‌شود که درآمد خالص این شرکت در فصل دوم سال 2014 ، 112 میلیون دلار باشد در حالیکه سال گذشته این میزان 18 / 149 میلیون دلار گزارش شده بود. 

سود خالص این شرکت  در مجموع 77 / 12 میلیون دلار گزارش شده که حدود 1 / 32 درصد بیشتر از فصل سوم 2013 است. این افزایش قیمت به دلیل بهبود وضعیت واحدهای تجاری مربوطه است. 

در فصل دوم سال 2014 حدود 68 درصد گردش مالی این شرکت از بازار داخلی و 32 درصد آن از طریق صادرات تامین شده است. 

شرکت JBS در امریکا

این شرکت به نام Pilgrim Pride نیز شناخته می‌شود گردش مالی 19 / 2 میلیارد دلار را به ثبت رسانده که نسبت به سال 2013 ثابت مانده است. در این دوره افزایش حجم فروش بوسیله کاهش قیمت در آمریکا و مکزیک خنثی شده بود. 

صنایع غذایی JBS 

درآمد خالص صنایع غذایی این کارخانه 11 درصد افزایش داشت. این افزایش قیمت به دلیل افزایش حجم فروش در بازار داخلی و نیز در بازار صادراتی و افزایش قیمت در بازارهای داخلی رخ می‌دهد. 

فعالیت در مرکوسور

گردش مالی این شعبه 8 / 15 درصد رشد داشته که این رقم در زمینه گوشت گاو به 9 / 21 درصد رسید. بهره برداری از شعب پاراگوئه و اروگوئه به افزایش متوسط قیمت صادرات و در ادامه افزایش فروش و کاهش هزینه‌های ثابت انجامید . 

گوشت گاو JBS در آمریکا

درآمد خالص این قسمت در این فصل 9 / 10 درصد رشد داشته ، به دلیل افزایش در حجم فروش در هر دو بازار داخلی و صادرات و افزایش قیمت در بازار داخلی است.






 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com