حضور چشمگیر شرکت های آمریکایی در دومین نمایشگاه دام و طیور کیش

حضور چشمگیر شرکت های آمریکایی در دومین نمایشگاه دام و طیور کیش
بنا به گزارش ژورنال WattAgNet امریکایی  ( www.wattAgNet.com/167819.htmL ) از اولین برگزاری VIV ایران – کیش در سال 2014 و نشان دادن همکاری شرکت Imax Gulf  در هماهنگی حضور بیش از ده شرکت امریکایی در آغاز مبادلات اقتصادی در عرصه صنعت دامپروری دو کشور ، در سال 2015  برابر با 29 بهمن الی اول اسفند 1394 در دوره دوم این نمایشگاه در جزیره کیش شاهد حضور گسترده تر بزرگترین شرکتهای صنایع دام وطیور بالا خص صنایع تغذیه و مکمل های خوراک دام و طیور و آبزیان خواهد بود .
تا کنون شرکت IMEX GULF    ،  AGRI KING   ،  DPI GLOBAL   ،  ACG PRODUCTS   ،   BAICHEM  ،  GEORGIA PREMIX   ،   VITAMIN DERIVATIVES   ،  MIL WHITE   ،   PRINE AGRI   ،    PET AG  ، STAR LABS    ،    DATA PRODUCT   ،    MIRASCO    در این رویداد ثبت نام کرده وبرای حضور در نمایشگاه تدارکات لازم را انجام داده اند.
 
کلمات کلیدی viv viv iran viv ایران
نظرات شما
  •  

    حی گفت : ۹۳/۱۰/۱۰

    شرکت Imex Gulf نماینده تمامی شرکتهای آمریکایی نامبرده شده در ایران است و همان داستان نمایشگاه به ظاهر بین المللی تهران که در آن شرکتهای خارجی به صورت غیر مستقل و از طریق نمایندگی های ایرانی خود حضور می یابند در حال تکرار شدن است!

    پاسخ...
  •  

    سان صفا - مجری نمایشگاه گفت : ۹۳/۱۰/۱۴

    لطفا لینک زیر را ملاحظه نمایید:
    http://www.wattagnet.com/Kish_Island_VIV_show_brings_more_than_3_000_visitors.html
    در این لینک ژورنال امریکایی WATTAgNet حضور مستقیم و موفق 10 شرکت امریکایی را در اولین دوره VIV ایران سال 92 اعلام کرده است.

    پاسخ...
  •  

    سان صفا - مجری نمایشگاه گفت : ۹۳/۱۰/۱۴

    این نمایشگاه با مشارکت سازمان جهانی VIV برگزار می گردد که خود بزرگترین برهان بر بین المللی بودن آن است. در این دوره حضور مستقیم شرکت های خارجی که توسط VIV ثبت نام کرده اند رشد چشمگیری نسبت به سال گذشته داشته که اسامی آن ها پیش از این اطلاع رسانی شده؛ در میان آن ها شرکت هایی نیز هستند که از طرف نمایندگان ایرانی خود تشویق به حضور مستقیم در این دوره شده اند.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com