گزارشی از سفر تجاری نمایندگان شرکت Dutch Poultry هلند به ایران / فیلم

گزارشی از سفر تجاری نمایندگان شرکت Dutch Poultry هلند به ایران / فیلم

سفری تجاری توسط  شرکت نمایشگاهی "سان صفا" به عنوان نمایندۀ VIV در ایران تدارک و برنامه ریزی شد که در آن از تاریخ 7 الی 11 آبان ماه 1394 نمایندگان یکی از انجمنهای مرغداری کشور هلند (Dutch Poultry Center) به منظور یک بررسی کاری و تجاری وارد ایران شدند.
بنا به اعلام روابط عمومی شرکت نمایشگاه سان صفا هدف اصلی این سفر، بستر سازی و  ایجاد پایه و فرصت های ویژه تجاری برای بخشهای مرغداری ، دامداری و شیلات ایران و هلند بوده است.
این سفر 4 روزه بسیار پربار بوده و نتایج خیلی خوبی را برای نمایندگان هر دو کشور در برداشته است.
بنا به اعلام هیئت هلندی به خبرنگار ITPNews بازار ایران، کاملاً مساعد همکاری های بیشتر صنعتی در زمینه  مرغداری و دامپروری ، تجهیزات ، ماشین آلات و سرمایه گذاری های مشترک میان کمپانی های ایران و هلند می باشد و این سفر، آغازی برای استفاده از این پتانسیل ساکن است.
شرکت سان صفا که نامی آشنا در زمینه برگزاری نمایشگاه های دامپروری و مرغداری می باشد، نماینده شرکت بزرگ نمایشگاهی viv در ایران بوده و همزمان با توان و تجربه های آشنایی که در بازار منطقه کسب نموده است یکی از همکاران برگزاری نمایشگاه دام و طیور کشور ابوظبی می باشد.

 مشاهده مستند این نشست
{tor_mjvideo}poster=photos/itpvp/pic/movies/sun-safa-e01.jpg src=photos/itpvp/movies/ITPNews_sunsafa-Etehadieh-1394.flv{/tor_mjvideo}


  حال که چراغ اینگونه ارتباطات روشن شده است باید منتظر برگزاری اینگونه نشستهای تجاری فی مابین ایران و سایر کشور ها باشیم و صد البته توقع می رود سایر شرکت ها و سازمانهای دولتی که در بازار منطقه حرفی برای گفتن دارند، حضوری پر رنگ تر در این جلسات از خود نشان دهند.
روابط عمومی شرکت سان صفا آماده دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات کامل تر شما می باشد:
تلفن: 66927433 و 66574632 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com