گزارش سمینارهای علمی شرکت ستاره کیان بیرجند

گزارش سمینارهای علمی شرکت ستاره کیان بیرجند

شرکت ستاره کیان بیرجند، یکی از بزرگترین کارخانه های خوراک دام ، طیور و آبزیان کشور را به مرحله بهره برداری رسانده است. به منظور معرفی بهتر محصولات خود، نقش تغذیه در اقتصاد صنعت طیور گوشتی و هم چنین روش های نوین پرورش مرغ گوشتی سمینارهایی با عنوان پرورش، تغذیه و اقتصاد با حضور مرغداران، کارشناسان و دست اندرکاران صنعت مرغداری در استان های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی در اواخر مرداد ماه سال جاری برگزار نموده است.
این سمینارها با همراهی علمی و مشارکت شرکت Trouw Nutrition هلند (یکی از سه شرکت بزرگ تولید کننده مکمل ها و کنسانتره های دام ، طیور و آبزیان در دنیاست) برگزار گردید. ارتباط شرکت مذکور با شرکت ستاره کیان بیرجند بر اساس قراردادهای انتقال تکنولوژی و تولید شکل گرفته است که در این مسیر ممیزی های فراوانی از مرحله طراحی و ساخت کارخانه و همچنین برقراری دستور العمل های بهداشتی و فنی در امر تولید خوراک صورت پذیرفته تا نهایتاً این شرکت بتواند محصولات خود را تحت لیسانس Trouw Nutrition با برند معروف Hendrix به بازار عرضه نماید.
سه نفر از کارشناسان زبده و مجرب شرکت مذکور عهده دار ارائه سخنرانی های این سمینار ها بودند.
1- آقای  Roelof van de Fliertمدیر بازاریابی منطقه ای شرکت Trouw Nutrition Hifeed که عهده دار معرفی این شرکت و سهم بازار و محصولات آن بودند.
2- آقای دکتر Marcos Frahia دامپزشک و متخصص تغذیه شرکت Trouw Nutrition  که در خصوص نقش تغذیه در اقتصاد صنعت طیور گوشتی و اهمیت توجه به این موضوع را تبیین کردند.
3- آقای دکتر  Harmen-jan Platvote  متخصص پرورش طیور گوشتی، در مورد اهمیت نقش تهویه در اقلیم های مختلف و موفقیت عملیات پرورش سخنرانی کردند.
در انتهای هر کدام از سمینارهای سه گانه جلسات پرسش و پاسخ متعددی برگزار گردید که با حضور کارشناسان نامبرده به سوالات مدعوین پاسخ داده شد.

 

مشاهده عکس های برگزیده سمینارهای علمی شرکت ستاره کیان بیرجند

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com